cenenzo Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Hei, var uheldig og trukket på en glassflis under foten igår. Dette var en kjempe tynn glassflis, og jeg er usikker på om jeg klarte å trekke den ut med neglene, men nå ser jeg den iallefall ikke lenger. Renset foten med pyresept, er det sannsynlighet for at flisen enda sitter i foten og jeg bare klarte å knekke den? Den var kjempe tynn. Hva kan skje om jeg ikke gjør noe med det? Eneste jeg husker igår var da jeg prøvde å trekke ut flisen, så begynte jeg å blø litt. Men så stoppet det. Endret 8. november 2016 av cenenzo Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Umulig å svare på. Selv har jeg hatt fiberglass i fingrene mange ganger, og har stort sett klart å dra de ut uten å knekke de. Er vel ingenting du kan gjøre med det akkurat nå. Du vil merke det om en stund om det er en rest inni der.. da vil det bli en hard klump Endret 8. november 2016 av Musty Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Umulig å svare på. Selv har jeg hatt fiberglass i fingrene mange ganger, og har stort sett klart å dra de ut uten å knekke de. Er vel ingenting du kan gjøre med det akkurat nå. Du vil merke det om en stund om det er en rest inni der.. da vil det bli en hard klump Har klump som i der jeg trukket? Prøvde å klemme den ut, men ingenting kom ut, samtidig som det ikke gjorde noe vondt å tråkke på det. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Kroppen vil lage en hard klump etterhvert hvis det ligger noe der. Den prøver da å kvitte seg med ting som ikke hører hjemme. Men hvis ikke du kan kjenne noe er det lite sannsynlig at det er noe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå