The_wizard Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Tenker på å kjøpe meg en dvdbrenner,men "problemet" er at det er så mange å velge...har fått et tips om en brenner til 1195 kr(liteon) som støtter + og -....noen som har erfaring med den???noen andre som er gode??? noen vits i + og -,hva er forskjellen??? Mvh en noob ang dette Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 + og - er to ulike formater. Enkelt og greit. En brenner som tar begge er utelukkende en fordel. Personlig har jeg en ren + brenner, og jeg savner ikke muligheten til å brenne - plater (selv om de har vært billigere). Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) har kombi brenner, jeg jeg savner derimot ikke muligheten til til å brenne +r plater. +r har mindre prosent kompabiltet med spillere enn -r har. Likevel bør du gå for en kombibrenner! var det ikke PSdata som har en Nec ND 1300 til under tusen kroner her da? Ekstremt flott brenner! Har den sjøl, og har ikke bren EN feilbrenning enda. (bruker Verbatim, som jeg kjøper hos multicom) Endret 28. november 2003 av TorgeirS Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) +r har mindre prosent kompabiltet med spillere enn -r har. Det er helt avhengig av hvilken undersøkelse man leser, og hvor gammel den er. Status i dag er sånn ca omtrent likeverdig kompabilitet. Nå har ikke jeg tenkt å brenne kopier til alle verdens spillere heller, jeg er fornøyd sålenge de funker på de spillerene jeg har tilgang til. Endret 28. november 2003 av LarsC Lenke til kommentar
The_wizard Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 jeg tenker på å bruke den til å brenne dvdr filmer og xbox spill og xboxen min er chiippa...vil den da klare å spille dvdr filmer???? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Hvilken brenner har du, mr. Lura? : ) Endret 28. november 2003 av KAS Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Eh? Høyh! NEC ND1100a. Finfin. Ikke så kresen som storebroren (1300). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå