2bb1 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Det går fint å starte opp InDesign og begynne å lage et nytt prosjekt, men med en gang jeg prøver å åpne lagrede .indd-filer, så kræsjer programmet. Har prøvd mange ulike filer. Har prøvd "Kompabilitetsmodus" (Win7 og 8) samt kjørt som Administrator. Har også holdt inne Ctrl+Alt+Shift ved oppstart av programmet for å nullstille innstillingene. Ingenting hjelper. Prøvde å oppdatere til nyeste InDesign (CC2017), men problemet er fortsatt der. Maskinen det gjelder er en Surface Pro 4 (i7/16GB/256GB). Noen som har tips til hvordan jeg får løst problemet? Endret 8. november 2016 av 2bb1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Jeg har "arvet" 10 .indd-filer som jeg skal oppdatere - kan det være at jeg ikke får åpnet filene fordi elementene som skal være i filene er igjen på avsender sin PC? Altså, vil en .indd-fil inkludere alle elementer i filen (bilder, figurer etc.)? Hvis ikke, kan det være derfor at InDesign kræsjer når jeg prøver å åpne disse filene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå