strafix Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg har Online ADSL og en Fujitsu Siemens trådløs ruter her. Har kopla meg til ruteren med kabel og logga meg inn. Jeg har valgt PPPoE, tasta inn brukernavn og passord. Og har fortstått det sånn at det er det eneste som trengs for at ruteren skal "holde linja" oppegående. Men det kan da ikke væra riktig?? eller? skal det ikke skrives inn noen ip? hjelp meg litt nå, jeg fryser på beina.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) ekstern ip får du jo bare tildelt.. eneste jeg har gjort er å sette opp brukernavn/pass (når jeg hadde TN) - og oppkoblingstype enablet dhcp, og vips. skal ikke behøve så veldig mye mer. på maskinene setter du de bare til å motta ip automatisk via dhcp. Edit: er det ikke slik at du må ha med hele brukernavnet [email protected].. hvis du hadde glemt det.. Endret 28. november 2003 av Goebbels Lenke til kommentar
strafix Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 hmmm.. kanskje jeg får prøve med hele epostadressen. bruker kun det før alfakrøllen når jeg kjører utenom ruteren med telenor sin software.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 husker ikke helt. men mener du må legge inn hele styret (lenge siden jeg hadde TN).. et raskt søk i forumet eller prøve/feile vil jo fort vise det Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 husker ikke helt. men mener du må legge inn hele styret (lenge siden jeg hadde TN).. et raskt søk i forumet eller prøve/feile vil jo fort vise det På min router iallefall må man ha med @online.no Så du får prøve det. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 brukernavnet på telenor online er [email protected], holder desverre ikke med xxx Lenke til kommentar
strafix Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Hvordan skal nettleseren være konfigurert? Endret 28. november 2003 av strafix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå