MacNeil Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Hei forum. Har en "ny" i7-4930k som jeg fikk igjen på garanti fra Intel. Den er kun blitt brukt i fem minutter for å teste et hovedkort. Noen som har noen formeninger om hva jeg kan få for en slik en? Om jeg ikke får allverdens for prosessoren så er jeg interessert i å kjøpe et X79 hovedkort om noen har noe liggenes På forhånd, takk Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Hei forum. Har en "ny" i7-4930k som jeg fikk igjen på garanti fra Intel. Den er kun blitt brukt i fem minutter for å teste et hovedkort. Noen som har noen formeninger om hva jeg kan få for en slik en? Om jeg ikke får allverdens for prosessoren så er jeg interessert i å kjøpe et X79 hovedkort om noen har noe liggenes På forhånd, takk 3500kr koster 5820k som er nyere generasjon, men færre pci-e lanes. 4930k er en helt topp cpu, som jeg mener er verdt 3500kr. Noe mere er den ikkje verdt, fordi da velger folk heller 5820k ville jeg tro. Endret 8. november 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 2.500-ish? X79 er forsatt en grei plattform, men mangler endel når du sammenligner med X99. DDR4 i mine øyne er et selling point. Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 Herlig, takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå