sussss Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Farver og natur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Dette synes jeg ble veldig bra. God stemning i bildet. En liten hilsen fra Marbella i Spania. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 To fine bilder der jeg pga av komposisjonen velger meg V2. Flott med linjeføringen innover. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Dette synes jeg ble veldig bra. God stemning i bildet. En liten hilsen fra Marbella i Spania. Mvh Gunnar Tak Gunnar :-) hyggeligt med en hilsen fra Spanien ...det havde jeg ikke lige tænkt over Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 v2 for meg .... det ble spesielt både i form og farge Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Veldig flotte bilde av farger og natur M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Hei, Sussss. To idylliske høstbilder, med klare, rene farger og god kontrast ! Godværsskyene i bakgrunnen gir bilde 2 en fin, "varm" stemning, synes jeg. M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 V2 det klart beste bildet med sine linjer innover i bildet mot det dominerende store treet i kledelige høstfarger. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 V2 det klart beste bildet med sine linjer innover i bildet mot det dominerende store treet i kledelige høstfarger. Mvh Ragnar Takker for alle tilbagemeldinger på mine billeder ...vh Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 V2 blir min favoritt her. Men siden hele buska luter mot venstre så burde det kanskje vært mest luft til venstre og minst til høyre. Men jeg kjenner jo ikke plassen så da kan det kanskje bli feil med ting som ligger utenfor bildet? Men herlig lys farger etc. etc. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg