Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Tolbugata er jo et must eller hva? nei, det er den så absolutt ikke. Med mindre du faktisk syntes neddopa, misbrukte tenåringer fra østeuropa ER morro da.. Lenke til kommentar
Landarr Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvordan ha det gøy i Oslo: 1: Ta på city-camo bukser, pilotjakke (Helst grønn), skinn deg, plaser swastika på armen. 2: Gå til Blitzhuset 3: Flørt med sykepleieren. Eller: Gå innom så mange rare butikker du klarer på 4-5 timer. Alt fra wollfslair til shangrila er lov. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 nytt punkt: kast stein på den amerikanske ambassden Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 nytt punkt: kast stein på den amerikanske ambassden I second that Eller ta og pisse (blod) på kongen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 eller lese den tråden om sprengstoff her, og prøve ut de forskjellige typene som har blitt nevnt. Det er jo mange plasser i Oslo som er passende plasser for slike eksperimenter, f.eks USA sin ambasade, slottet, tinget osv... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Takk for masse gode forslag, skal nok finne på noe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Lykke til da! Ha en fet konsert! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 -Gå på Råkk&Rålls (i Torggata tror jeg), massevis av brukt musikk og annet. Der er det lett og slå ihjel en god del tid. -Gå på Hifi-klubben i Grensen, gå ned i kjelleren i det innerste lytterommet, lukk døra, start filmen på nytt, skru opp lyden, sett deg ned i sofaen og nyt film på et anlegg til en god årslønn (evt. ta med deg egen film). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 megazone ligger VED Youngstorget... du kan jo gå til plata, det er altig hyglige folk der, pluss de snakker rart så du får deg en god latter også Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 -Gå på Hifi-klubben i Grensen, gå ned i kjelleren i det innerste lytterommet, lukk døra, start filmen på nytt, skru opp lyden, sett deg ned i sofaen og nyt film på et anlegg til en god årslønn (evt. ta med deg egen film). Tenkte jeg skulle ta meg en tur innom, sikle på litt dyrt utstyr. Hvor ligger den butikken i forhold til Oslo s? Er ikke så veldig kjent i Oslo. Trenger bare en ca beskrivelse, så kan jeg spørre på veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå