Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Er det så vanskelig da? Stikk innom første og beste bar/pub/cafè og drikk deg full! Roger det EDIT: Nede ved jernbanetorget er det en pub der alle fyllikene henger, koster 25 for halvliter ca. Ellers hender det vel Blitz har billig "import"-øl Endret 29. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 WTF? 25,- halvlitern? Hvor? Hva heter den? Den skal besøkes neste gang jeg er i Oslo! Og tenk da! billig øl og masse kule alkiser å snakke med Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Luuuuurte deeeeeeeeeg Am i evil? Yes i am! Men det ER en del skittne småsteder nede i de traktene, med sikkert billig pils, men ikke 25 kr så vidt jeg vet EDIT: Ingenting er som å kjøpe en flaske vodka, en kartong røyk (røyker ikke though ) og 48 bokser Estisk halv-sterkt (5.2%) og helt ok pils for 50 euro , på en bensinstasjon langs mosseveien. Endret 29. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 FAAAAAAAEEN!! Jeg som så fram til tidenes BILLIGSTE og MORSOMSTE fyll EVER! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 FAAAAAAAEEN!! Jeg som så fram til tidenes BILLIGSTE og MORSOMSTE fyll EVER! *Haw haw* Du kan fremdeles ta turen innom Blitz Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Du kan dra på komplett. Der blir du uansett værende resten av dage pga køen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Du kan dra på komplett. Der blir du uansett værende resten av dage pga køen. Kø får han nok av når han skal på konserten. Gleder meg vilt til jeg skal dit Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Megazone på johnstorget... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Megazone på johnstorget... Youngstorget? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Megazone på johnstorget... Enten vet ikke du hvor Youngstorget ligger eller så har MegaZone flyttet siden sist jeg var der... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) - Stikk innom allyse, vår alles kjære moderator! )- Gå på kino - Kjøp deg en fallskjerm og kast deg uttafor plaza - Gå og titt i musikkbutikker - Gå i secondhandbutikker, på grønland f.eks - Besøk duden som selger pins i Karl Johansgate - Kjøp deg en Kebab på dronningens kebab ved kirkeristen - Ta en tur innom bodymap, arti' sjappe du glemte noe man kan jo ta en liten skopuss hos han narkoduden ved Karl johans gate eller no edit : dronningens kebab, var det ikke der det var sperm i dressingen eller no? isåfall usj Endret 29. november 2003 av Jonki Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ekke Shangri-La sånn hasjesjappe? Ligger nede i nærheten av "Smokers Delight", right? Shangri la er en altmuligbutikk, men man får kjøpt papir og andre finurlige ting der ja. butikken ved siden av er bedre om det er tjallutstyr man ser etter. I kjellern er det masse fete piper osv. Til topic: Gå på forhistorisk museum eller hva det nå en gang heter, masse fett å se på! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Mora til en kamerat av meg hadde en Jupiter kles butikk ved Youngstorget... Noen som har hvert der? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Stikk på avalon eller outland. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Stikk på avalon eller outland. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Lei deg et hotellrom, og gå opp og ned rådhusgaten noen ganger... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Besøk meg ja! Befinner meg i Fred Olsensgt. 1 heeeele dagen Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 En tur innom Sound of Noise er ikke så dumt da Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Youngstorget?? WTF? Megazone ligger IKKE ved youngstorget. Megazone SUGER forresten, har vært der to ganger. Ble nesten tvunget andre gangen though. Myyyye bedre å skate, og så er det gratis også. Jean TV på Arkaden er en butikk du bør besøke. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Tolbugata er jo et must eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå