Peterman Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Skal til Oslo neste onsdag, Metallica konsert. Jeg kommer til Oslo ca i tolv tida på dagen, mens de andre jeg skal gå på konsert med kommer ikke før i seks tida. Noen som har forslag om hva jeg kan bruke 6 timer i Oslo på, alene. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 I Oslo så kan du gå på aker brygge og ta deg en pils ute...eller kanskje ikke. Er jo ikke akkuratt riktige årstiden... Ta og besøk noen narkomane og ta en skikkig hygglig prat med de. Av andre fine ting i Oslo, så har du slottet da... Ja, jeg er klar for et skikklig bombeattentat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) - Stikk innom allyse, vår alles kjære moderator! ) - Gå på kino - Kjøp deg en fallskjerm og kast deg uttafor plaza - Gå og titt i musikkbutikker - Gå i secondhandbutikker, på grønland f.eks - Besøk duden som selger pins i Karl Johansgate - Kjøp deg en Kebab på dronningens kebab ved kirkeristen - Ta en tur innom bodymap, arti' sjappe Endret 28. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 hvis det går noen kule filmer så bør du stikke innom coloseum THX sal. jeg går nesten ikke på kino hvis det ikke er i THX salen!! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 - Kjøp deg en Kebab på dronningens kebab ved kirkeristen Ingenting slår kebaben på Café Teheran rett over veien ved Eldorado (over Rema 1000 og ved siden av Clas Ohlson). En av de bedre kobabene og koster 30 kroner Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 - Kjøp deg en Kebab på dronningens kebab ved kirkeristen Ingenting slår kebaben på Café Teheran rett over veien ved Eldorado Jo, Dronningens Kebab.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ta en tur til Vindern, og se på de flotte villaene! Forresten, så Master And Commanderpå førepremiere forrige helg. Den var veldg bra. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Han fyren som selger pins i karljohan er jo rå da Stikk innom Oslo Bowling og spill DDR! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Ta en tur til Vindern, og se på de flotte villaene! jeez.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Rettelse; Bislett Kebab House ER best! Besøke allyse er ett alternativ. JoachimR: bor ikke du i maridalsveien? :s Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Stikk på saras og drikk deg full. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jens, nope det gjør han ikke... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 få med deg noen ppl på Megazone og krig litt først... så kan du bowle litt? Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) - Kjøp deg en Kebab på dronningens kebab ved kirkeristen Ingenting slår kebaben på Café Teheran rett over veien ved Eldorado Jo, Dronningens Kebab.... dette er helt riktig. Dronningens har byens klart beste kebab. Endret 29. november 2003 av rivaldo Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Stikk på forsvarsmuseet. Der flyr tiden! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Rettelse; Bislett Kebab House ER best! Besøke allyse er ett alternativ. JoachimR: bor ikke du i maridalsveien? :s Der hengte broren min store deler forrige semester.. maybe you guys met?? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 x) Som Haltan sa, dra på kino. x) Dra på en treningstime x) Stikk innom Shangri La på Jernbanetorget. Dritfet butikk! x) Hvis du er museumstypen, finnes det jo noen x) Sett deg på en kafè eller dra på New Beirut (fin mann som jobber der ) Er liksom mye man kan gjøre, men når det kommer til å ramse det opp, kommer jeg nesten ikke på noe. Uansett, du skal på Metallica konsert, da er 5 timers ventetid piece of cake! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ekke Shangri-La sånn hasjesjappe? Ligger nede i nærheten av "Smokers Delight", right? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ta en tur på Blitz-huset Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Er det så vanskelig da? Stikk innom første og beste bar/pub/cafè og drikk deg full! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå