tha_lode Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg er keen på å teste VR, men har ikke ps4 i fra før. Det betyr en god del penger, og lurer på om noen har sett noen som har tilbud på en samlepakke med alt som trengs? (Pro, Briller, kamera og håndkontrollerne) (Er ikke interessert i svar om at jeg burde kjøpe pc og andre briller.) Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) kommer nokk etter hvert, men regner med du må vente til hypen har lagt seg litt med tanke på att psvr er utsolgt så å si over alt eventuelt se om du finner noen som selger på finn Endret 8. november 2016 av Leffi78 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg er keen på å teste VR, men har ikke ps4 i fra før. Det betyr en god del penger, og lurer på om noen har sett noen som har tilbud på en samlepakke med alt som trengs? (Pro, Briller, kamera og håndkontrollerne) (Er ikke interessert i svar om at jeg burde kjøpe pc og andre briller.) Kan funke å gå innom Elkjøp og spørre. Har flere ganger gjort dette ved innkjøp av dyrere gjenstander og endt opp med å få enten rabatt eller en vare med på kjøpet (i dette tilfellet kanskje man får med et spill eller en move kontroller eller tilsvarende). Verdt forsøket. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 slang sammen demobrukt psvr + kamera i fra komplett og ps4pro i fra CDON. Kom under ni tusen på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå