Roar Kneppen Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Arkitektur 674 og 675 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Her likte jeg panoramabildet best. Som vanlig, fra din arkitekturserie, fargerikt og en studie i diagonaler. Supert! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Disse to bildene er jo helt topp iflg. mine ringe kunnskaper om bilder likte godt vinklingen i V1. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Hei, Roar. Det er ikke mye stas når Adobe-programmene slår seg vrange (eller verre, - av ) ! Jeg har opplevd akkurat det samme, - en smørblid kvinnestemme som prater fort og uavbrutt og ikke lar seg stoppe av iherdige forsøk på å avbryte for å forklare at ordflommen bør / må reduseres ! Du er forhåpentligvis "back in business" nå, slik at du kan presentere nye spennende bilder for en ventende skare av "bildekritikkvenner". Dagens bidrag falt i smak hos meg, og jeg likte godt den "stramme" komposisjonen i bilde 2. Og de klare fargene, naturligvis ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Gode bilder Roar, selv om V2 sannsynligvis er et utvalg av V1, så gir bildene forskjellige uttrykk. Liker nok originalen best der mer av omgivelsene kommer fram og hvor lyktestolpe mot himmel også blir et viktig element i bildet. Vanligvis blir slike elementer tatt bort. Her synes jeg personlig den så absolutt hører hjemme i komposisjonen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg