Fotoskrulla Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Østremsetra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Fin komposisjon og omfattende (og vellykket) etterbehandling. Gamle ting som står og forfaller portretteres best når bildene er litt rufsete, og det er spennende å se noe annet enn svart/hvitt og/eller kornete. :-) 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Hei, Helene. Denne stua har nok sett sine beste dager, men det er å håpe at noen forbarmer seg over dette stakkarslige vesle huset ! Den første assosiasjonen jeg fikk, da jeg så bildet, var Rolf Just Nilsens julesangparodi "Julekveld i skogen". Jeg synes du har fått fram en litt sørgmodig stemning i bildet, og det kler motivet godt ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Her er det selv måten bildet er etterbehandlet på som gjør det severdig. Godt jobba, Helene! Mvh FredriK 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Super billede det kan jeg rigtig godt lide...utroligt så spændende det faktisk blev på denne måde..kreativt fra jeres Søndags tur :-) 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Nice picture lady H M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Kledelig etterbehandling får fram nostalgistemningen her. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Fin komposisjon og omfattende (og vellykket) etterbehandling. Gamle ting som står og forfaller portretteres best når bildene er litt rufsete, og det er spennende å se noe annet enn svart/hvitt og/eller kornete. :-) Hei, Helene. Denne stua har nok sett sine beste dager, men det er å håpe at noen forbarmer seg over dette stakkarslige vesle huset ! Den første assosiasjonen jeg fikk, da jeg så bildet, var Rolf Just Nilsens julesangparodi "Julekveld i skogen". Jeg synes du har fått fram en litt sørgmodig stemning i bildet, og det kler motivet godt ! M v h Albert. Her er det selv måten bildet er etterbehandlet på som gjør det severdig. Godt jobba, Helene! Mvh FredriK Super billede det kan jeg rigtig godt lide...utroligt så spændende det faktisk blev på denne måde..kreativt fra jeres Søndags tur :-) Nice picture lady H M v h Leif Kledelig etterbehandling får fram nostalgistemningen her. Mvh Ragnar Hei alle sammen! Tusen takk for så fine tilbakemeldinger! Det er artig å se hva man kan få ut av et litt kjedelig og middelmådig bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Flott komposisjon og med en flott og kreativ etterbehandling . Når jeg så bildet første gang var lyset som traff trappen også et stilfullt element i bildet . Kledelig presentasjon av det gamle huset . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 Flott komposisjon og med en flott og kreativ etterbehandling . Når jeg så bildet første gang var lyset som traff trappen også et stilfullt element i bildet . Kledelig presentasjon av det gamle huset . Mvh Alec Ja, lyset gjorde susen. Etterbehandlingen gjør at det skjer ut som måneskinn, men det er altså sol. Takk for fine kommentarer! Lenke til kommentar
Pande Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Eventyrlig... Kledelig etterarbeid på et ellers flott bilde. Høy nostalgifaktor, og samtidig et dokument på det som har vært og tidens tanns ubarmhjertige jobb. Synes du er flink jeg da:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Leken falt heldig ut den. Har jo en ganske stor serie fra gamle gårder i Solør og Austmarka nær svenskegrensa som jeg har gitt noen smakebiter av. Kanskje stikke innom der av og til selv om ingen av dem er på vinterføre? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg