Gå til innhold

Østremsetra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Helene.

Denne stua har nok sett sine beste dager, men det er å håpe at noen forbarmer seg over dette stakkarslige vesle huset !

Den første assosiasjonen jeg fikk, da jeg så bildet, var Rolf Just Nilsens julesangparodi "Julekveld i skogen".

Jeg synes du har fått fram en litt sørgmodig stemning i bildet, og det kler motivet godt !

M v h

Albert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fin komposisjon og omfattende (og vellykket) etterbehandling. Gamle ting som står og forfaller portretteres best når bildene er litt rufsete, og det er spennende å se noe annet enn svart/hvitt og/eller kornete. :-)

Hei, Helene.

Denne stua har nok sett sine beste dager, men det er å håpe at noen forbarmer seg over dette stakkarslige vesle huset !

Den første assosiasjonen jeg fikk, da jeg så bildet, var Rolf Just Nilsens julesangparodi "Julekveld i skogen".

Jeg synes du har fått fram en litt sørgmodig stemning i bildet, og det kler motivet godt !

M v h

Albert.

Her er det selv måten bildet er etterbehandlet på som gjør det severdig.

Godt jobba, Helene!

Mvh FredriK

Super billede det kan jeg rigtig godt lide...utroligt så spændende det faktisk blev på denne måde..kreativt fra jeres Søndags tur :-)

Nice picture lady H :)

M v h

Leif :cool:

Kledelig etterbehandling får fram nostalgistemningen her.

Mvh Ragnar

Hei alle sammen! :w00t: 

Tusen takk for så fine tilbakemeldinger! :D

Det er artig å se hva man kan få ut av et litt kjedelig og middelmådig bilde. :) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komposisjon og med en flott og kreativ etterbehandling .

Når jeg så bildet første gang var lyset som traff trappen også et stilfullt element i bildet .

Kledelig presentasjon av det gamle huset .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott komposisjon og med en flott og kreativ etterbehandling .

Når jeg så bildet første gang var lyset som traff trappen også et stilfullt element i bildet .

Kledelig presentasjon av det gamle huset .

Mvh

Alec

Ja, lyset gjorde susen. Etterbehandlingen gjør at det skjer ut som måneskinn, men det er altså sol.

Takk for fine kommentarer! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...