Patek Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Skal bygge ny pc og sliter virkelig med å velge kjøleløsning. Har kun satt sammen en PC før med en aio kjøler og er helt noob når det kommer til custom kjøling. Skal bygge i et Phanteks Enthoo evolve atx glass. Jeg er veldig opptatt av at det skal se pent ut, kjøle bra og være stille. AIO løsningen jeg har sett på er EK-XLC Predator 360 fra digital impuls. Evt 280, ut ifra hva som passer. Det jeg blir mest usikker på er pris, hvor mye vil en grei custom loop koste? Har forresten bare tenkt til å kjøle CPU i første omgang. Men vil ha muligheten til å legge til GPU i loopen senere når jeg kjøper et high end kort. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 Ingen som har noen innspill? Er evt disse kittene fra EK brukbare? F.eks: https://www.digitalimpuls.no/pc-komponenter/vannkjøling/sett/ek/ek-kit-performance-360-komplett-vannkjøling-intel-amd-137919-p0000137198 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Det er et bra kit ville jeg tro. Laing D5 pumpe er vel jevnt over en av de bedre/beste pumpene du får. Noe som kan være greit å gjøre er å sammenlike med å kjøpe delene separat. Personlig mer fan av noctua sine vifter enn ek sine. Skal du ha klar væske så funker det med batterivann. Det settet gjør ting enkelt, har også kjølekapasitet til et skjermkort også. Bare husk nipler, slanger og påfyll av væske. dyrt hvis du ikke planlegger å legge til gpu senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå