smort1 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Havmannen! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Tydelig at du har fulgt med i timen.? Meget godt ? komponert. Bra jobb:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Hei, smort1. Her er det bare å si seg enig med Gunnar Fagerli, - meget god komposisjon og godt arbeid ! Havmannen i Mo i Rana er en 10,5 meter høy granittskulptur med vekt på omlag 60 tonn. Skulpturen er plassert i Ranafjorden, omtrent 15 meter fra land. M v h Albert. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Det beste av havmann-bildene dine, synes jeg. Flott lys og teknisk veldig godt! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Tydelig at du har fulgt med i timen.? Meget godt ? komponert. Bra jobb:-) Mvh Gunnar Takker, Gunnar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Hei, smort1. Her er det bare å si seg enig med Gunnar Fagerli, - meget god komposisjon og godt arbeid ! Havmannen i Mo i Rana er en 10,5 meter høy granittskulptur med vekt på omlag 60 tonn. Skulpturen er plassert i Ranafjorden, omtrent 15 meter fra land. M v h Albert. Takker, Albert! Og en ekstra takk for utfyllende info om skulpturen... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Det beste av havmann-bildene dine, synes jeg. Flott lys og teknisk veldig godt! Mvh Fredrik Takker, Fredrik! Ja, et av bildene jeg ble mest fornøyd med selv dette (har ikke hatt tid til å studere "alle" bildene fra åstedet ennå)... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Uttrykk, både på skulptur og omgivelser kommer meget godt fram her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Uttrykk, både på skulptur og omgivelser kommer meget godt fram her. Mvh Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg