eriknor Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Vinterallé Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Nydelig! Kanskje skulle du tetta igjen stripa mellom kanten og treet på venstrekanten? Jeg vet ikke, kanskje like greit sånn det er. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Flott bilde! Ser riktig så herskapelig ut! :-) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Nydelig! Kanskje skulle du tetta igjen stripa mellom kanten og treet på venstrekanten? Jeg vet ikke, kanskje like greit sånn det er. Blikk for detaljer, du ja, men du har nok rett.. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Nydelig! Kanskje skulle du tetta igjen stripa mellom kanten og treet på venstrekanten? Jeg vet ikke, kanskje like greit sånn det er. Blikk for detaljer, du ja, men du har nok rett.. Takk for det Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Flott bilde! Ser riktig så herskapelig ut! :-) Takk for det Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Ett fint motiv som snøen har bidratt til å gjøre enda finere. Meget bra ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Ett fint motiv som snøen har bidratt til å gjøre enda finere. Meget bra ! Mvh. Rolf Takk for det Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Her er det dybde! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg