h-a Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Ved kysten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Jeg likte komposisjonen her. Fint og stemningsfullt bilde! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Flott komp og fine farger. Er det et hotell på stranda vi ser? Det ser skikkelig stilig ut Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Hei, Helge. Meget bra komposisjon, etter min oppfatning, og den varme, duse fargepaletten bidrar til å gi bildet en særegen, god stemning ! M. v h Albert Lenke til kommentar
h-a Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Flott komp og fine farger. Er det et hotell på stranda vi ser? Det ser skikkelig stilig ut Der er en del hoteller langs strandpromenaden, men akkurat her tipper jeg det begynner å bli færre av dem. Skal prøve å legge ut en versjon to tatt fra høyden i bakgrunnen, for jeg måtte jo selvsagt dit opp også. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Hei, Helge. Meget bra komposisjon, etter min oppfatning, og den varme, duse fargepaletten bidrar til å gi bildet en særegen, god stemning ! M. v h Albert Er nok litt mer kritisk sjøl, for hvis man hadde vært her et kvarter tidligere ville det vært lettere å få alt riktig eksponert. Men der er mye fine farger her, og spesielt i dagslys. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Jeg likte komposisjonen her. Fint og stemningsfullt bilde! Mvh Fredrik Bra at du likte det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg