baldviking Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Fox fremstår i norske øyne som rimelig høyrevridd, men jeg har ikke hørt annet enn at de skal være etterrettelige, altså seriøse. Å lage et antikrigsskuespill midt under en krig blir såklart vanskelig - jeg ville f.eks ikke ha gjort det om norske soldater var i krig, heller ventet - samtidig viser det vel at Gulf 2 er omstridt også i USA? Jeg vil si det sier mye om hvor høyt amerikanere setter ytringsfriheten at de gjør slikt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Også i det private næringslivet, var så mange I FARE, det ville neppe skje, men I FARE for å miste jobben/få ny arbeidsgiver. Nå legger vi imidlertid det dødt. Ser på FOX nå jeg, der setter de spørsmålstegn ved Bush' besøk i Irak. Så det så! Er ikke det ytringsfrihet, så vet ikke jeg! Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 FOX oppfattes som høyrevridd ja, uansett hva de egentlig er. Det er bare fordi de ikke er venstrevridd, som nesten hele resten av de største kildene i USA er... Når jeg så på FOX i sommer, synes jeg faktisk at de var veldig objektive og det var svært lite "go Bush go!" Enkelte verter av TV-program på kanalen er litt konservative/pro-Republican, men de gjorde det på en objektiv måte. Men ja, til tider er FOX litt høyrevridd. De andre... er venstrevridd 100% av tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå