Fotoskrulla Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Utedusj Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Hei, Helene. Beskjeden standard finnes tydeligvis også på andre steder enn Cuba ! Kanskje dusjen er montert for å vaske en langhåret hund etter en søletur i terrenget ? Vi får håpe at denne innretningen ikke er beregnet for helårlig personlig hygiene, for da ender det kanskje med at det blir noen få vaskestunder i sommerhalvåret ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Hei, Helene. Beskjeden standard finnes tydeligvis også på andre steder enn Cuba ! Kanskje dusjen er montert for å vaske en langhåret hund etter en søletur i terrenget ? Vi får håpe at denne innretningen ikke er beregnet for helårlig personlig hygiene, for da ender det kanskje med at det blir noen få vaskestunder i sommerhalvåret ! M v h Albert. Hei Albert! Jeg tror nok den har vært ment på folk faktisk. Den stod på et riktig gammelt hus. Ikke like fristende å ta seg en dusj hver dag antakelig. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Kan jo være koselig å stå her å avkjøle seg midt i sommervarmen. Fint bilde med nostalgisk etterbehandling. Mvh Fredri 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Kan jo være koselig å stå her å avkjøle seg midt i sommervarmen. Fint bilde med nostalgisk etterbehandling. Mvh Fredri Jo da, det kan det nok. Litt morsomt å tenke på at hovedveien går like forran huset på andre siden. Her får du forresten en k' av meg, ser du har en for lite... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Kan jo være koselig å stå her å avkjøle seg midt i sommervarmen. Fint bilde med nostalgisk etterbehandling. Mvh Fredri Jo da, det kan det nok. Litt morsomt å tenke på at hovedveien går like forran huset på andre siden. Her får du forresten en k' av meg, ser du har en for lite... Hehe, ja takk for k'en! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Artig bilde , en dusj montert på feil side av baderomsveggen ? Flott s/hv toning . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg