WeeR Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hallo! Lurte bare på om noen som hadde lyst til å gi meg noen råd/tips om hva jeg burde kjøpe? Det er viktig at det er bra med innutganger, så jeg blant annet kan koble DVDVHSKabelTV osv inn i forsterkeren og ut på tven. Har sett på ett par forsterkere: Sony STR-DB1070 Marantz SR6200 Noen som har prøvd en av disse forterkerne? Av høytalere planlegger jeg å kjøpe alt i Dali Blå serie. (DALI 8008 Høyttaler,DALI 2002 Stativhøyttaler,Dali SWA-12 Aktiv subwoofer) Hadde vært fint å få noen bra svar som kan hjelpe meg med å bestemme meg hva jeg skal kjøpe! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Gutten!!! Dette er enkelt. Harman Kardon AVR-5000. Eller, gå i butikken å kjøp lyd & bilde`s årskavalkade. Her finner du all info du trenger. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Ville valgt Marantz fremfor Sony. Men hva med Harman/Kardon 5000 ? Meget bra ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå