Gå til innhold

Reaksjonstråd - Presidentvalget i USA 2016 (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Haha venstreekstremistene her i tråden konkurrerer seg imellom om å komme med de mest sinnssyke konspirasjonsteoriene.

Jatta Russland gjorde det...  :roll:

Med hjelp fra aliens og firfisle folket regner jeg med...  :roll:

Ja, for CIA og FBI har liksom blitt "venstreekstremister" nå,haha. :lol:

Vel, de er jo sosialistiske ... tross alt de er vel statseide?

En sosialistisk etterretning i USA? :confused:  Altså disse samme to som har jaktet på sosialister ifra dag èn, kanskje ikke så rart når det først og fremst var den "røde fare" de nettopp skulle verne Amerikanerne mot... Det endte selvfølgelig som det måtte og folks (samt tydeligvis nå også politikeres) privatliv krenket av ett ulovlig overformynderi og må vernes ifra disse samme myndighetsorganer som skulle passe på dem. Det er synd at de mørkeblå kreftene aldri klarer å styre seg mer enn de gjør der borte og at de nå får boltre seg som de vil i fire år til..  :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er jo at han er en kronidiot! Så du videoen?

Samtidig er det nok veldig mange redneck-stemmere som kommer til å bli lettere skuffet over Donald sin pågående flørting med Putin. Popcorn!!! :)

Endret av Larzen_91
Flettet 2 innlegg.
Lenke til kommentar

Jeg håper og det synes at Donalden bare faket, og at det ikke blir noen mur, at muslimer ikke blir forbudt, etc etc...

Men det gjenstår å se, alt begynner 1.Januar gjør det ikke?

Ikke før 20. januar er USA offisielt verdens største klovnenasjon.

Også viktig å huske på at de som stemte på Donald gjorde det faktisk pga. alt det horrible han sa. Folk som stemte på Donald gjorde det fordi han fremsto som en demagog. Ingen av redneck-velgerne ønsker at Donald skal moderere seg. De vil ha alt hatet han gikk til valg på.

Endret av Larzen_91
Flettet 2 innlegg.
Lenke til kommentar

Jeg håper og det synes at Donalden bare faket, og at det ikke blir noen mur, at muslimer ikke blir forbudt, etc etc...

Men det gjenstår å se, alt begynner 1.Januar gjør det ikke?

Ikke før 20. januar er USA offisielt verdens største klovnenasjon.

Også viktig å huske på at de som stemte på Donald gjorde det faktisk pga. alt det horrible han sa. Folk som stemte på Donald gjorde det fordi han fremsto som en demagog. Ingen av redneck-velgerne ønsker at Donald skal moderere seg. De vil ha alt hatet han gikk til valg på.

Det er få amerikanere som tok alt han sa alvorlig. De fleste støtter bedre grensekontroll og blir fornøyd med noe forbedringer uten å bygge et mur. Registrering av muslimer klarer han ikke.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Obama og Putin er smarte. Hvis Trump reverserer Obama sine utkastelser så står Putin igjen som sterkt og Trump som en som liker å bli tatt i toen av russerne. Her kan bare Trump tape, for om Trump ikke reverserer så ryker det gode forholdet til Putin før det har startet.

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Utkastelsene er jo et siste trassanfall fra Obama. Å reversere det synes jeg ikke vil indikere noe svakhet, men heller vise at man er opptatt av å opprettholde et godt forhold til Russland i motsetning til krigshisseren Obama.

Kjenner jeg er glad heksa ikke ble president, for verdensfredens skyld.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kronidoten på ville veier igjen :lol:http://www.vg.no/nyheter/utenriks/usa/trump-mener-usa-maa-legge-hackerangrepene-bak-seg/a/23885367/

Massive mengder med popcorn innkjøpt for de neste 4 årene! :)

VG ... Haha omg. Kan like godt henvise til "anti-trumpnewspaper." VG har ikke gjort annet enn å komme med skremselspropaganda.

Uansett. Hvor er bevisene på at Russland har gjort det? CIA eller FBI? Haha. Alle vet hvilken side de er på.

Wikileaks har informert om at det ikke er Russland som står bak. Og vi alle vet hvor mye Wikileaks har avdekket av sannheter, så.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hvorfor det? Utkastelsene er jo et siste trassanfall fra Obama. Å reversere det synes jeg ikke vil indikere noe svakhet, men heller vise at man er opptatt av å opprettholde et godt forhold til Russland i motsetning til krigshisseren Obama.

Kjenner jeg er glad heksa ikke ble president, for verdensfredens skyld.

Tja... Vi må i alle fall ruste kraftig opp for Putin vil mer enn gjerne ha store deler av norsk territorie. Og med kumpaner Trump så står vi helt alene mot despoten Putin. Hvis du vil ha et fritt Norge de neste årene bør du venne deg til tanken på å måtte drepe russiske soldater.

Lenke til kommentar

VG ... Haha omg. Kan like godt henvise til "anti-trumpnewspaper." VG har ikke gjort annet enn å komme med skremselspropaganda.

Ja, "haha omg!!!11" å gjengi direkte utsagn og å poste videoer av det Donald-idioten sier er direkte skremselpropaganga. Du får poste noen youtube videoer istedet da som er snekret sammen på gutterommet hvor den "virkelige sannheten" kommer frem. :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hvis du vil ha et fritt Norge de neste årene bør du venne deg til tanken på å måtte drepe russiske soldater.

Hvorfor det, det sitter da ingen russere på Stortinget og bestemmer hva du får lov til å gjøre eller ikke å gjøre?

Så fort Putin vet at USA ikke vil løfte en finger vil Putins hær komme rullende. Svake Trump virker som om han verken kan eller vil stå opp mot russisk fascisme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...