jjkoggan Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 De må jo helst dokumentere det de påstår, da. Skal vi automatisk sluke rått det etterretningstjenester sier?Hvordan så? Vis deg datafilene? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Ja men ikke kjerringa og ungene i politiske utenriksmøter? 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 De må jo helst dokumentere det de påstår, da. Skal vi automatisk sluke rått det etterretningstjenester sier?Hvordan så? Vis deg datafilene? Det er ikke jeg som kommer med påstander, det må være opp til disse å dokumentere det på et vis de er komfortable med. Om ikke bevisene tåler å se dagslys er det all grunn til å være skeptisk til det hele. 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Du er jo helt på jordet. Hvilken dokumentert etterforskning snakker du om? Hvor er dokumentene? Hvor er bevisene? For min del virker det bare som et desperat forsøk fra Hillary despoter i å grabbe til seg makten folket nektet å gi dem. Det virker som disse elementene er dypt inne i det Amerikanske samfunn i et forsøk på å ødelegge Amerika. Det er disse svinene som er de ekte "anti-Amerikanske" ikke folk som meg som fordømmer USA når de handler mot egne interesser og egne prinsipper. Hva slags "bevis" trenger du? Hvis de sendte deg dataen de har samlet? Mener du FBI lyver? Hvis så hvordan er det mulig å overbevise deg? Noe annet enn rene påstander hadde jo vært greit. Påstander fungerer ikke i en rettstat vet du, der må du bevise påstandene. Mener du vi skal legge ned rettstaten og erstatte den med boken 1984? Ikke bare har de ikke presentert bevis, de har ikke engang begrunnet påstandene sine. Det har dessverre blitt litt for vanlig i politikken idag, at politikere, media og andre bare slenger rundt med altslags syke påstander og antar at alle skal tro det automatisk. Velkommen til propagandaland. Lalala. Endret 18. desember 2016 av zeebra 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Du er jo helt på jordet. Hvilken dokumentert etterforskning snakker du om? Hvor er dokumentene? Hvor er bevisene? For min del virker det bare som et desperat forsøk fra Hillary despoter i å grabbe til seg makten folket nektet å gi dem. Det virker som disse elementene er dypt inne i det Amerikanske samfunn i et forsøk på å ødelegge Amerika. Det er disse svinene som er de ekte "anti-Amerikanske" ikke folk som meg som fordømmer USA når de handler mot egne interesser og egne prinsipper. Hva slags "bevis" trenger du? Hvis de sendte deg dataen de har samlet? Mener du FBI lyver? Hvis så hvordan er det mulig å overbevise deg? Noe annet enn rene påstander hadde jo vært greit. Påstander fungerer ikke i en rettstat vet du, der må du bevise påstandene. Mener du vi skal legge ned rettstaten og erstatte den med boken 1984? Nei, jeg Jeg mener det er best å komme med noe dokumentasjon men folk som mener de lyver aksepterer ikke denne dokumentasjon uansett. Det er derfor spør deg hva slags bevis ville overbevise deg. Det er ikke lett å dokumentere hemmelige undersøkelser uten å dokumentere landets hemmeligheter for andre som er intersert å hacke mer. Endret 18. desember 2016 av jjkoggan 2 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Haha venstreekstremistene her i tråden konkurrerer seg imellom om å komme med de mest sinnssyke konspirasjonsteoriene. Jatta Russland gjorde det... Med hjelp fra aliens og firfisle folket regner jeg med... Endret 18. desember 2016 av StormEagle 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Ja men ikke kjerringa og ungene i politiske utenriksmøter? De sitter ikke inne PÅ møtene nei, de bare spiser og snakker med de, omtrent som når kongen åker rundt. De kan sef komme med redigerte meninger om menneskerettigheter eller noe, men de er ikke med i selve møtet. Det du ser er photoshots, omtrent som på Oscars, der de skal vise at de alle har møtt opp til presse og middagen.. Trump saken er det samme som om Stoltenberg skulle tatt med seg Ninni i et stortingsmøte... Selvom Ninni hadde mye kunnskap og meninger om narrkotikka så tror jeg ikke hun slapp til på det nivået.. Endret 18. desember 2016 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Haha venstreekstremistene her i tråden konkurrerer seg imellom om å komme med de mest sinnssyke konspirasjonsteoriene. Jatta Russland gjorde det... Med hjelp fra aliens og firfisle folket regner jeg med... Vigrid gjør akkurat det motsatte. Jødene er firfisler, Hillary er en øgle, og naziene er Nato. Putin og Trump er helteaktige sagahelter som står opp for kampen til de hvite anglsakserne.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 For det første var det jo feilaktig og jugDet bør du nesten underbygge , og hvorfor komme med feilaktige ting, når de andre de nevnte er politikere og flere av de er valgt, iforhold til om en liten junior og kona og resten av familien som IKKE er politikere dras med på utenriksmøter???Allerede besvart over Det er veldig rart og merkelig, og jeg forstår ikke at du kverulerer rundt dette?Strengt tatt fremstår det som at du er den som kverulerer Altså Kennedy og Bush og Clinton familien... Alle er politikere med relatert utdannelse. Trump og kona og ungene, ikke politikere.. Takk Gud for det. Hva er politksk utdanning egentlig? Retorikk blandet med løgner og manipulasjon? Kombinert med sertifisert indoktrinering i et korrupt partisystem som sikrer at tyranniet som kamufleres som demokrati bevares? Er det noen som klarer å beholde seg selv og sin uavhengighet gjennom 30 års indoktrinering gjennom et parti for å nå toppen? Burde noen i det hele tatt nå toppen i et demokrati? Hvorfor skal individer ha slik en stor plass i et folkestyre? Hva slags individer er det som klarer å karre til seg makt i et slikt system? Gode mennesker og individer er overhode ikke interessert i å gå gjennom det systemet for å oppnå makt, og de har heller ikke de riktige evnene til å klare det. Eneste plassen dagens system hører til er i søppelkassen. Det må erstattes med demokrati. I Norge tror jeg vi kaller det Statsvit. Flere jeg kjenner som har studert det... Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 De sitter ikke inne PÅ møtene nei, de bare spiser og snakker med de, omtrent som når kongen åker rundt. De kan sef komme med redigerte meninger om menneskerettigheter eller noe, men de er ikke med i selve møtet. Bilde #2 over ser ut til å være selve møtet med Medvedev Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) De sitter ikke inne PÅ møtene nei, de bare spiser og snakker med de, omtrent som når kongen åker rundt. De kan sef komme med redigerte meninger om menneskerettigheter eller noe, men de er ikke med i selve møtet. Bilde #2 over ser ut til å være selve møtet med Medvedev Da kan du ikke mye, det er pressekonferansen inne i lyxrommet. Jeg kan forsikre deg at rådgivere eventuelt er de eneste som ble med på selve møtet der de gjorde annet enn å smile og slenge vitser... Møterommet er nok veldig fint det å, men distraherende gullstoler er det ikke der, det minner nok mer om en kontor eller møtesal.... Dersom jentungen til Obama hadde blitt med på selve møtet til medvedev så hadde jeg steilet og vrinsket høyt. Det var nettopp det Trump gjorde. Enkelte ting er svært hemmelig og jentungen til Obama eller ungene eller den bimbodronninga til Trump, som har sparken når hun blir stygg nok har ikke noe å gjøre inni der. Endret 19. desember 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Dersom jentungen til Obama hadde blitt med på selve møtet til medvedev så hadde jeg steilet og vrinsket høyt. Det var nettopp det Trump gjorde. Når tok president Trump med seg jentungen på noe viktig internasjonalt møte? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Du er jo helt på jordet. Hvilken dokumentert etterforskning snakker du om? Hvor er dokumentene? Hvor er bevisene? For min del virker det bare som et desperat forsøk fra Hillary despoter i å grabbe til seg makten folket nektet å gi dem. Det virker som disse elementene er dypt inne i det Amerikanske samfunn i et forsøk på å ødelegge Amerika. Det er disse svinene som er de ekte "anti-Amerikanske" ikke folk som meg som fordømmer USA når de handler mot egne interesser og egne prinsipper. Hva slags "bevis" trenger du? Hvis de sendte deg dataen de har samlet? Mener du FBI lyver? Hvis så hvordan er det mulig å overbevise deg?Noe annet enn rene påstander hadde jo vært greit. Påstander fungerer ikke i en rettstat vet du, der må du bevise påstandene. Mener du vi skal legge ned rettstaten og erstatte den med boken 1984? Nei, jeg Jeg mener det er best å komme med noe dokumentasjon men folk som mener de lyver aksepterer ikke denne dokumentasjon uansett. Det er derfor spør deg hva slags bevis ville overbevise deg. Det er ikke lett å dokumentere hemmelige undersøkelser uten å dokumentere landets hemmeligheter for andre som er intersert å hacke mer. Sikkert noenlunde det samme lederne for Gestapo og SS ville ha sagt. Gøbbels ville vært stolt. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Sikkert noenlunde det samme lederne for Gestapo og SS ville ha sagt. Gøbbels ville vært stolt Jeg har sagt at jeg ønsker dokumentasjon akkurat som deg og så kommer du med svada om Hitler uten å svare på spørsmålet om hva slags dokumentasjon ville overbevise deg i dette tilfellet. Svarer du med mer svada eller svarer du på spørsmålet? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) Dersom jentungen til Obama hadde blitt med på selve møtet til medvedev så hadde jeg steilet og vrinsket høyt. Det var nettopp det Trump gjorde. Når tok president Trump med seg jentungen på noe viktig internasjonalt møte? Nei, altså han ble kritisert av media for å dra med seg deler av familien som ikke har noe med politikk å gjøre på møter. Jeg tror det var CNN og Sky som kritiserte dette. De sa videre at sånt vet vi fra diktaturland at blir virkelig dyrt for skattebetalerne, dvs at de gis privilegier og Trump palasser egen bil, egen statlig golfbane.. Akkurat som i Jalla-Diktatorland. Skatt det er jo du så glad i flyktning,, Endret 19. desember 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Nei, altså han ble kritisert av media for å dra med seg deler av familien som ikke har noe med politikk å gjøre på møter. Jeg tror det var CNN og Sky som kritiserte dette.Ja jeg så det, om enn deres kritikk var noe vag. Dog hadde jeg inntrykket at han ikke var president av USA på disse sammenkomstene. I motsettning til når Obama dro med seg kjærring og døtre på slikt rundt om i verden. De sa videre at sånt vet vi fra diktaturland at blir virkelig dyrt for skattebetalerne, dvs at de gis privilegier og Trump palasser egen bil, egen statlig golfbane.. Akkurat som i Jalla-Diktatorland.Du mener slike land som har egen terminal på flyplassen for politikerne? (Som Norge) Skatt det er jo du så glad i flyktning,,Blir neppe noen stor endring i den delen med Trump, fordelen med Trump er at det blir tydelig hvor idiotisk det er å ha noen andre som skal bestmme hvordan dine penger brukes Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Haha venstreekstremistene her i tråden konkurrerer seg imellom om å komme med de mest sinnssyke konspirasjonsteoriene. Jatta Russland gjorde det... Med hjelp fra aliens og firfisle folket regner jeg med... Ja, for CIA og FBI har liksom blitt "venstreekstremister" nå,haha. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Haha venstreekstremistene her i tråden konkurrerer seg imellom om å komme med de mest sinnssyke konspirasjonsteoriene. Jatta Russland gjorde det... Med hjelp fra aliens og firfisle folket regner jeg med... Ja, for CIA og FBI har liksom blitt "venstreekstremister" nå,haha. Vel, de er jo sosialistiske ... tross alt de er vel statseide? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 hva slags dokumentasjon ville overbevise deg i dette tilfellet. Troverdige bevis på påstanden. Og med troverdig mener jeg ikke et satellittbilde av en eller annen kolonne lastebiler, fra en eller annen plass i verden, på et eller annet tidspunkt som bevis på Russland sin invasjon av Ukraina (ikke Krim). Jeg mener troverdige bevis, som en advokat hadde akseptert. Men det finnes nok ikke, for det er nok bare løse påstander, utsatt av propagandadepartmenentet i USA. De har ikke engang forsøkt å utrede for hvorfor de tror på påstandene, eller hvorfor noen som helst andre skal tro på påstandene. De har bare slengt løse påstander ut i luften. Du ser det faktisk på personene når de slenger ut disse påstandene, at de skammer seg over seg selv. Obama så f.eks ut som han ikke klarte å svelge sin egen løgn, mens han hvite hus pressetalsmannen såvidt klarte å holde latteren tilbake fordi han tenkte hvor "dumme folk må være som tror på skiten jeg sier". "At jeg kan stå her si dette tøvet uten å bli straffet". Han hadde slikt et smil når han kom med de latterlige uttalelsene. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 hva slags dokumentasjon ville overbevise deg i dette tilfellet.Troverdige bevis på påstanden. Og med troverdig mener jeg ikke et satellittbilde av en eller annen kolonne lastebiler, fra en eller annen plass i verden, på et eller annet tidspunkt som bevis på Russland sin invasjon av Ukraina (ikke Krim). Jeg mener troverdige bevis, som en advokat hadde akseptert. Men det finnes nok ikke, for det er nok bare løse påstander, utsatt av propagandadepartmenentet i USA. De har ikke engang forsøkt å utrede for hvorfor de tror på påstandene, eller hvorfor noen som helst andre skal tro på påstandene. De har bare slengt løse påstander ut i luften. Du ser det faktisk på personene når de slenger ut disse påstandene, at de skammer seg over seg selv. Obama så f.eks ut som han ikke klarte å svelge sin egen løgn, mens han hvite hus pressetalsmannen såvidt klarte å holde latteren tilbake fordi han tenkte hvor "dumme folk må være som tror på skiten jeg sier". "At jeg kan stå her si dette tøvet uten å bli straffet". Han hadde slikt et smil når han kom med de latterlige uttalelsene. "Troverdig" gir ingen mening. Det en advokat mener er troverdig er lite troverdig til en annen. Kan du gi et eksempel i dette tilfelle av hva bevis av hackingen ville være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg