Gå til innhold

Reaksjonstråd - Presidentvalget i USA 2016 (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvorfor Demokratene, som kritiserte Trump fordi han visst ikke ville akseptere valgresultatet, ikke vil akseptere valgresultatet?

media-2.img.jpg

De demonstrerer jo ikke fordi de mener valget var rigget, men for å protesterer mot Trump og politikken hans, så "sammenligningen" din blir feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett, så snakker han jo om ting han påstår å ha gjort?

Kilde takk.

Å nei, ikke google...

Ærlig talt, kan du ikke vennligst slutte med å trekke ut diskusjoner ved å spørre om kilder for alt mulig, uansett om du trenger det eller har tenkt å bruke til det? Uttalelsene ble postet tidligere i dag, og du kommenterte de selv for bare noen timer i siden i denne tråden, så hva er det egentlig du trenger slags kilde? Har du allerede glemt det du kommenterte før i dag?

AtW

Ingen sted i lydopptaket sa han noe om å ha gjort det.

Så du driver som vanlig bare å lyver altså...

Her er det som ble sagt:

Trump: Yeah, that’s her. With the gold. I better use some Tic Tacs just in case I start kissing her. You know, I’m automatically attracted to beautiful — I just start kissing them. It’s like a magnet. Just kiss. I don’t even wait. And when you’re a star, they let you do it. You can do anything.

Bush: Whatever you want.

Trump: Grab ’em by the pussy. You can do anything.

Mao sier han at dette er ting han gjør. Kan det være at han lyver? Joda, fyren lyver stadig, men det er ihvertfall det han sier.

AtW

Ganske utrulig at du ikkje fatter at "Grab 'em by the pussy" er eit uttrykk og ikkje meint bokstavelig. Dvs at du gjere som media har gjort gjennom store deler av valgkampen. Vrir og vender på det som blir sagt for at det skal bety noko heilt anna. Patetisk!

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvorfor Demokratene, som kritiserte Trump fordi han visst ikke ville akseptere valgresultatet, ikke vil akseptere valgresultatet?

media-2.img.jpg

De demonstrerer jo ikke fordi de mener valget var rigget, men for å protesterer mot Trump og politikken hans, så "sammenligningen" din blir feil.

De demonstrerer (voldelig) mot et demokratisk valgresultat.

Lenke til kommentar

media-2.img.jpg

Er det derfor de vil "rigge" valget etter det er over?

Over 2 Million People Sign Petition Asking Electoral College to Pick Clinton as President Instead of Trump

http://people.com/politics/electoral-college-petition-to-make-clinton-president/

Slik at Trump får noe å protestere over :rofl:

Lenke til kommentar

media-2.img.jpg

Nei, de demonstrerer mot Trump/politikken, ikke mot selve resultatet. (det hadde derimot Trump-tilhengerne gjort hvis valget endte annerledes)

Mener du det skal være forbudt å demonstrere mot Trump de neste fire årene?

Lenke til kommentar

media-2.img.jpg

Nei, de demonstrerer mot Trump/politikken, ikke mot selve resultatet. (det hadde derimot Trump-tilhengerne gjort hvis valget endte annerledes)

Mener du det skal være forbudt å demonstrere mot Trump de neste fire årene?

Valgresultatet er jo at Trump er valgt. DET ER JO HVA DE DEMONSTRERER MOT.  :roll:

Lenke til kommentar

Valgresultatet er jo at Trump er valgt. DET ER JO HVA DE DEMONSTRERER MOT.  :roll:

Nei, Skatteflyktning sammenlignet motivet for demonstrasjonene med Trump's sine utspill at valget er rigged.

Skal det være forbudt å demonstrere mot Trump neste fire årene?

Lenke til kommentar

Nei, Skatteflyktning sammenlignet motivet for demonstrasjonene med Trump's sine utspill at valget er rigged.

Skal det være forbudt å demonstrere mot Trump neste fire årene?

Nei, men nå demonstrerer de altså mot at han er valgt. Det er en demonstrasjon mot demokratiet og antidemokratisk.

Lenke til kommentar

Uansett, så snakker han jo om ting han påstår å ha gjort?

Kilde takk.

Å nei, ikke google...

Ærlig talt, kan du ikke vennligst slutte med å trekke ut diskusjoner ved å spørre om kilder for alt mulig, uansett om du trenger det eller har tenkt å bruke til det? Uttalelsene ble postet tidligere i dag, og du kommenterte de selv for bare noen timer i siden i denne tråden, så hva er det egentlig du trenger slags kilde? Har du allerede glemt det du kommenterte før i dag?

AtW

Ingen sted i lydopptaket sa han noe om å ha gjort det.

Så du driver som vanlig bare å lyver altså...

Her er det som ble sagt:

Trump: Yeah, that’s her. With the gold. I better use some Tic Tacs just in case I start kissing her. You know, I’m automatically attracted to beautiful — I just start kissing them. It’s like a magnet. Just kiss. I don’t even wait. And when you’re a star, they let you do it. You can do anything.

Bush: Whatever you want.

Trump: Grab ’em by the pussy. You can do anything.

Mao sier han at dette er ting han gjør. Kan det være at han lyver? Joda, fyren lyver stadig, men det er ihvertfall det han sier.

AtW

Ganske utrulig at du ikkje fatter at "Grab 'em by the pussy" er eit uttrykk og ikkje meint bokstavelig. Dvs at du gjere som media har gjort gjennom store deler av valgkampen. Vrir og vender på det som blir sagt for at det skal bety noko heilt anna. Patetisk!

Selv om du mener det, så er setningen før helt åpenbart at han snakker om ting han har gjort, som var det jeg sa.

AtW

Lenke til kommentar

Nei å kysse dem er hva han sier at han gjør, neste setning er et eksempel på at golddiggers lar deg gjøre hva som helst. Og du prøver med vilje å misforstå hva han sier som alltid. Noe som er åpenbart for alle tenkende ikke-dogmatiske mennesker.

Så mao snakker han om ting han påstår han har gjort?

AtW

Lenke til kommentar

Nei å kysse dem er hva han sier at han gjør, neste setning er et eksempel på at golddiggers lar deg gjøre hva som helst. Og du prøver med vilje å misforstå hva han sier som alltid. Noe som er åpenbart for alle tenkende ikke-dogmatiske mennesker.

AtW

Du fikk visst ikke med deg det jeg uthevet...

Sikkert bare en glipp da. Sikkert ikke med vilje i det hele tatt....  :roll:

Lenke til kommentar

AtW

Du fikk visst ikke med deg det jeg uthevet...

Sikkert bare en glipp da. Sikkert ikke med vilje i det hele tatt....  :roll:

Påstanden min er at han snakket om ting han hadde gjort, noe som du ser ut til å være enig i. Så hva er egentlig poenget ditt? Var påstanden at han kun i hele opptaket snakket om ting han hadde gjort? At hver eneste setning er noe han har gjort? Jeg er ikke enig i din tolkning av utsagnet, men selv om man er det, så er mitt utsagn helt riktig.

AtW

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hva du prøver å oppnå, men usaklig argumentasjon hjelper deg ihvertfall i liten grad i å overbevise folk.

AtW

Usaklig? Det er jo nøyaktig samme type moralsk hysteri som DU og alle andre Hillary supportere og media i sin helhet har bedrevet hele valgkampen, og som media og venstresiden har bedrevet de siste 10-20 år.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hva du prøver å oppnå, men usaklig argumentasjon hjelper deg ihvertfall i liten grad i å overbevise folk.

AtW

Usaklig? Det er jo nøyaktig samme type moralsk hysteri som DU og alle andre Hillary supportere og media i sin helhet har bedrevet hele valgkampen, og som media og venstresiden har bedrevet de siste 10-20 år.

Det er kanskje ikke så lett for deg å forstå, men store grupper mennesker har forskjellige individuelle meninger, jeg kan ikke stå til rette for meninger som andre mennesker har fremmet (spesielt ikke når jeg ikke er i gruppen engang).

AtW

Lenke til kommentar

AtW

Det er kanskje ikke så lett for deg å forstå, men store grupper mennesker har forskjellige individuelle meninger, jeg kan ikke stå til rette for meninger som andre mennesker har fremmet (spesielt ikke når jeg ikke er i gruppen engang).

AtW

Du kan ikke gjemme deg bak andre ATWindsor. Dette er meninger DU har. DU skriver at det er forferdelig at Trump kysser kvinner uten å få deres juridisk bindende skriftlige samtykke først. DU skriver at å snakke grovt med og spøke med gutta i garderoben er forferdelige greier.

Så vær moralsk konsistent nå: Er hva bestemødre gjør når de kysser barn uten deres samtykke forferdelig også?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...