Allostasis Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Valgskred tviler jeg på. Men at det skulle gå slik som det går nå tror jeg vil være et bevis på at man ikke bør stole på polls. Har aldri stolt på polls. Var med i en poll av SSB men da jeg sa hva jeg skulle stemme på så bare lo han som ringte. Tviler på at han førte meg inn i statistikken sin for det passet nok ikke inn i hans virkelighetsbilde. (Jeg sa jeg skulle stemme FRP). Jeg nekter å være med i en statistikk av SSB etter det. Ja, SSB ringte meg en gang og sa det bare tok 2 min å være med på en undersøkelse. Svarte på spørsmål i 12 min... Endret 9. november 2016 av Allostasis Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Da kan jeg bare si, som pro-republikaner,anti Trump (Kan ikke fordra fyren pga. Hans pro-Putin retorikk) og anti Clinton ---- Gratulerer til Trump. Personlig hadde jeg heller sett Marco Rubio som President. Endret 9. november 2016 av SAS1984 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Valgskred tviler jeg på. Men at det skulle gå slik som det går nå tror jeg vil være et bevis på at man ikke bør stole på polls. Har aldri stolt på polls. Var med i en poll av SSB men da jeg sa hva jeg skulle stemme på så bare lo han som ringte. Tviler på at han førte meg inn i statistikken sin for det passet nok ikke inn i hans virkelighetsbilde. (Jeg sa jeg skulle stemme FRP). Jeg nekter å være med i en statistikk av SSB etter det. Ja, SSB ringte meg en gang og sa det bare tok 2 min å være med på en undersøkelse. Snakkte med kvinnfolket i 12 min... gjorde hun også narr av svarene dine? eller prøvde å få deg til å skifte mening? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Trump har mange venner i Norge, tydeligvis. Stikk i strid med medias rapportering, som vanlig. "It's a rigged system", det er sikkert. Men engelsken din er kanskje ikke så god? Han sa nok at han skulle legge til rette for at du skulle kunne vokse og bli "great". Feminismen trykker deg nede, lille Jacob. Nå kommer en ny tid for deg. En ny tid for oss alle. Du vet, Trump er alles venn, det er kun media som prøver å ødelegge våre vennskap. Helt sant, helt sant. Kan ikke så godt engelsk, likevel ville han legge til rette for meg. Tenk på det, lille Jacob kan bli "great", akkurat som USA under Trump. Under Clinton hadde nok alt gått motsatt vei. Lenke til kommentar
Bomsta Sjon Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Brexit! Amerixit! Peroxid! Norgexit... ooops https://www.norgeshistorie.no/oljealder-og-overflod/artikler/1946-norges-nei-til-eu-i-1994.html Norge kom ut av EU, men alle norske medier og politikere skyver på den andre landene for å være for-EU og for- globalistene(clintonistene-saudi-wahabi). Når jeg lese alle norske medier... Norsk politikk er inkonsekvent. Lenke til kommentar
ompalompa_96 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 jacob, hvem er du? Kjenner deg ikke igjen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) jacob, hvem er du? Kjenner deg ikke igjen. Jeg bare spøker. Clinton ligger fremdeles ann til å vinne, men det blir jevnt. Endret 9. november 2016 av Bruker-406935 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Valgskred tviler jeg på. Men at det skulle gå slik som det går nå tror jeg vil være et bevis på at man ikke bør stole på polls. Har aldri stolt på polls. Var med i en poll av SSB men da jeg sa hva jeg skulle stemme på så bare lo han som ringte. Tviler på at han førte meg inn i statistikken sin for det passet nok ikke inn i hans virkelighetsbilde. (Jeg sa jeg skulle stemme FRP). Jeg nekter å være med i en statistikk av SSB etter det. Ja, SSB ringte meg en gang og sa det bare tok 2 min å være med på en undersøkelse. Snakkte med kvinnfolket i 12 min... gjorde hun også narr av svarene dine? eller prøvde å få deg til å skifte mening? Neida, det var en saklig telefonsamtale om hvilke bank og baktjenester jeg bruker. Lenke til kommentar
Bomsta Sjon Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 The American people don't like corruption. After the election comes selection. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Valgskred tviler jeg på. Men at det skulle gå slik som det går nå tror jeg vil være et bevis på at man ikke bør stole på polls. Har aldri stolt på polls. Var med i en poll av SSB men da jeg sa hva jeg skulle stemme på så bare lo han som ringte. Tviler på at han førte meg inn i statistikken sin for det passet nok ikke inn i hans virkelighetsbilde. (Jeg sa jeg skulle stemme FRP). Jeg nekter å være med i en statistikk av SSB etter det. Ja, SSB ringte meg en gang og sa det bare tok 2 min å være med på en undersøkelse. Snakkte med kvinnfolket i 12 min... gjorde hun også narr av svarene dine? eller prøvde å få deg til å skifte mening? Neida, det var en saklig telefonsamtale om hvilke bank og baktjenester jeg bruker. Det er bra, hun skrev nok ned det motsatte av det du sa. SSB minner meg om dette: Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Om Trump vinner er det godt mulig vi får en ny "Kennedy episode"... 1 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Det går som forventa. Donald Trump! Sivilisasjonens beskyttar! Dei svakes forkjempar! 7 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Melodien for i dag! Endret 9. november 2016 av Bruker-406935 Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Gif starter ikke:( Endret 9. november 2016 av bruker-378349 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg synes synd på mine amerikanske venner. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Først Brexit og nå president Trump. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Må le av alle mediefolk og "eksperter" som nå ser ganske pjuskete ut.. 6 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hahahaha! For et land Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 All hail president Trump! 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 At et folk virkelig kan ville seg selv så vondt. Bare å forberede seg på fire år med skandaler og kaos. Dårlig for USA. Katastrofe for verden. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg