Bruker-163290 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Nord-Amerika vil jeg tro. Amerikanerne valgte sin absolutt beste, får håpe han sjekker opp litt nå da. Månelandingen som han ikke tror på, papirene til obama som er født i Kenya osv. Kanskje finner han ut hvorfor man får autisme av vaksiner også, mest sannsynlig er det rigged alt sammen. Gratulerer med dagen Usa! Da vi trodde dere ikke kunne synke lavere valgte dere en rasistisk, kvinnefiendlig, klimafornektende sleip gammal sullik av en riking. Dette sier mye om de som stemmer frem.politikere i Usa. Hva gjør Trump rasistisk ? Sist jeg sjekket var verken muslimer eller meksikanere som hopper over gjerdet og/eller oppholder seg ulovlig i usa en egen rase. Wow. Jeg har da ikke nevnt hverken meksikanere eller muslimer? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Skadefryd, forakt, same shit. Hat har uansett aldri vært en positiv innflytelse i politikken, så om man handler politisk for å uttrykke hat så biter det omsider alle i ræva. Det var mest i etterkant jeg tenkte på dette som et poeng, ikke som et argument for å velge den ene over den andre. Men, de valgte den minste dårlige av de to kandidatene, og det får en si seg happy med. Skulle man valgt noen annen måtte en annen enn Trump blitt nominert, men jeg kan ikke erindre at jeg ble veldig imponert over motkandidatene back then. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Nord-Amerika vil jeg tro. Amerikanerne valgte sin absolutt beste, får håpe han sjekker opp litt nå da. Månelandingen som han ikke tror på, papirene til obama som er født i Kenya osv. Kanskje finner han ut hvorfor man får autisme av vaksiner også, mest sannsynlig er det rigged alt sammen. Gratulerer med dagen Usa! Da vi trodde dere ikke kunne synke lavere valgte dere en rasistisk, kvinnefiendlig, klimafornektende sleip gammal sullik av en riking. Dette sier mye om de som stemmer frem.politikere i Usa. Hva gjør Trump rasistisk ? Sist jeg sjekket var verken muslimer eller meksikanere som hopper over gjerdet og/eller oppholder seg ulovlig i usa en egen rase. Å kalle de fleste som tilhører en etnisk gruppe for kriminelle (rapists and murderers) er enten bigotete eller rasistiske. Å prøve å si at Obama ikke er Amerikaner uten begrunnelse er rasistiske. 3 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Nord-Amerika vil jeg tro. Amerikanerne valgte sin absolutt beste, får håpe han sjekker opp litt nå da. Månelandingen som han ikke tror på, papirene til obama som er født i Kenya osv. Kanskje finner han ut hvorfor man får autisme av vaksiner også, mest sannsynlig er det rigged alt sammen. Gratulerer med dagen Usa! Da vi trodde dere ikke kunne synke lavere valgte dere en rasistisk, kvinnefiendlig, klimafornektende sleip gammal sullik av en riking. Dette sier mye om de som stemmer frem.politikere i Usa. Hva gjør Trump rasistisk ? Sist jeg sjekket var verken muslimer eller meksikanere som hopper over gjerdet og/eller oppholder seg ulovlig i usa en egen rase. Wow. Jeg har da ikke nevnt hverken meksikanere eller muslimer? Har ikke sagt det heller, men du kaller han en rasist - så da spør jeg deg: Hvorfor er denne mannen rasistisk? Eller er det bare et ord du slenger ut fordi du ikke vet bedre? Endret 9. november 2016 av MrL Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Nord-Amerika vil jeg tro. Amerikanerne valgte sin absolutt beste, får håpe han sjekker opp litt nå da. Månelandingen som han ikke tror på, papirene til obama som er født i Kenya osv. Kanskje finner han ut hvorfor man får autisme av vaksiner også, mest sannsynlig er det rigged alt sammen. Gratulerer med dagen Usa! Da vi trodde dere ikke kunne synke lavere valgte dere en rasistisk, kvinnefiendlig, klimafornektende sleip gammal sullik av en riking. Dette sier mye om de som stemmer frem.politikere i Usa. Hva gjør Trump rasistisk ? Sist jeg sjekket var verken muslimer eller meksikanere som hopper over gjerdet og/eller oppholder seg ulovlig i usa en egen rase. Wow. Jeg har da ikke nevnt hverken meksikanere eller muslimer? Har ikke sagt det heller, men du kaller han en rasist - så da spør jeg deg: Hvorfor er denne mannen rasistisk? Eller er det bare et ord du slenger ut fordi du ikke vet bedre? Det har med de årene før 2014 å gjøre. Eller, jeg vet ikke bedre forresten. You got me Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hillary taler, vi hører nå hvorfor hun aldri kunne blitt en god president: Hun er ensidig opptatt av kvinner og kvinners rettigheter. Skulle tro det falt i smak? Få forumbrukere er jo mer opptatt av det enn deg? AtW 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Er alle stemmene telt opp nå? Hvordan endte det til slutt? Var det sånn at folket har talt, og systemet er rigget mot trump, mao Hillary fikk flest stemmer totalt sett? AtW Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Jeg ble uforskammet rik på at Trump vant, tør nesten ikke tenke på hvor mye. Endret 9. november 2016 av BadCat Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hvor mye satset du? Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
xRun Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Er alle stemmene telt opp nå? Hvordan endte det til slutt? Var det sånn at folket har talt, og systemet er rigget mot trump, mao Hillary fikk flest stemmer totalt sett? AtW Så langt har Trump ca. 2 mill ferre stemmer enn Mitt Romney tapte med. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hvor mye satset du? Gratulerer så mye! Sparepenger for 21 år, eksklusive BSU. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 NATO er de facto dødt som forsvarsallianse. Velkommen etter.. NATO har blitt transformert til en angrepspakt om du ikke har fått det med deg.. Og det er ikke en heldig utvikling spør du meg.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hvor mye satset du? Gratulerer så mye! Sparepenger for 21 år, eksklusive BSU. Bettet du i fjor da eller? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Jepp, på slutten av året. Sinnssvake odds. Endret 9. november 2016 av BadCat Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Nord-Amerika vil jeg tro. Amerikanerne valgte sin absolutt beste, får håpe han sjekker opp litt nå da. Månelandingen som han ikke tror på, papirene til obama som er født i Kenya osv. Kanskje finner han ut hvorfor man får autisme av vaksiner også, mest sannsynlig er det rigged alt sammen. Gratulerer med dagen Usa! Da vi trodde dere ikke kunne synke lavere valgte dere en rasistisk, kvinnefiendlig, klimafornektende sleip gammal sullik av en riking. Dette sier mye om de som stemmer frem.politikere i Usa. Hva gjør Trump rasistisk ? Sist jeg sjekket var verken muslimer eller meksikanere som hopper over gjerdet og/eller oppholder seg ulovlig i usa en egen rase. Å kalle de fleste som tilhører en etnisk gruppe for kriminelle (rapists and murderers) er enten bigotete eller rasistiske. Å prøve å si at Obama ikke er Amerikaner uten begrunnelse er rasistiske. Han refererte til meksikanere som hopper over gjerdet og kommer ulovlig inn i landet, ikke hele rasen. Mange av disse er også kriminelle. Man kan derfor diskutere langt og lenge om dette faktisk er rasisme, fakta eller faktafeil. Det eksisterte mange grunner for å betvile statsborgerskapet til Obama. Siden det eksisterer grunnlag, vil derfor en påstand om at Trump er rasistisk pga av dette kun forbli en påstand - da det å betvile et statsborgerskap er ikke automatisk rasisme fordi personen er svart. Endret 9. november 2016 av MrL Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Jepp, på slutten av året. Sinnssvake odds.Vi må nesten få noen summer her, eller i det minste hva oddsen var! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Satan jeg er deprimert! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg må ærlig innrømme at det er en del av meg som likte at Trump vant. Jeg støtter ikke det han sier, og jeg kommer til å fordømme hans handlinger, men jeg står på Trump sin side i mye av det han symboliserer. Alternativet er Clinton, og det faller også i dårlig smak hos meg. Feil person, rett sak, men det blir spennende å observere. Her er vårt standpunkt likt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg