Gå til innhold

Reaksjonstråd - Presidentvalget i USA 2016 (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt at enkelte Killary-tilhengere er så inn i gamperæva butthurt over det hele. Ikke mye toleranse å spore der i gården, og språket er like lavpannet som de selv anklager Trumps tilhengere å være. Sånn sett synes det som det var de kloke hodene som vant denne gangen.

Skulle helst sett Gary Johnson som president, men gitt at alternativet var en Sanders-influert Hillary er det bare å si "tusen, hjertelig takk" til alle som stemte på Donald, og satse på at de gode sidene av fyren er de som vil prege USA de neste fire årene.

Trangsynte og snørrhovne demokrater fikk akkurat som fortjent. Skål!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Igjen så ser vi tegn på denne lite konstruktive og følelsesladde forakten. Synes begge sider har en tendens til å være litt butthurt jeg. :)

Skadefryd er en god følelse :) Mitt inntrykk er uansett at det er Trumps fanskare som får mesteparten av all kjeften og nedrakkingen, så da er det på sin plass. Når folk som Thoto79 skriver som de gjør blir man bare mer glad for utfallet, for slike folk fortjener ikke å få gjennomslag.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg lever i Sverige....

hehe, nå får du gi deg :) At en person som Trump har blitt valgt til president og at USA nå trer inn i bananrepublikkenes rekker er riktignok en verdensomspennende tragedie, men ingen grunn til at Sverige skal slippe lettere(eller verre) unna enn Norge.

Вы должны научиться говорить по-русски

Jeg minner om at Sverige er nøytralt, baserer seg på godt sjøforsvar, mer enn Norge etc, og klarte seg fint unna 2 vk...

Norge er mer strategisk viktig, og resurrsviktig..

Man behøver ikke spille RISK for å forstå dette. Det var nettopp derfor både England og Hitler ville ha Norge. Det var før vi fant olje.....

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Alle de vemmelige politiske skapningene fra Europa som har snakket dritt om Trump sitter nå plutselig å gratulerer. Hehe. For noen slimete krapyler.

Sånn som trump var mye hyggeligere mot clinton i sin tale enn under valgkampen?

AtW

Alle de vemmelige politiske skapningene fra Europa som har snakket dritt om Trump sitter nå plutselig å gratulerer. Hehe. For noen slimete krapyler.

Det kalles høflighet og anerkjennelse for utført jobb. Anbefales å prøve en gang.

Poenget var kanskje at de ikke var med i noen valgkamp, og burde holdt seg nøytral til et valg i et annet demokratisk land? Selv norske regjerings medlemmer brøt en lang og stolt tradisjon når de uttalte seg negativt om Trump gjennom valgkampen. Så pateiske de fremsto da, og så patetisk nå når de innser at denne mannen må de forholde seg til.

Du kalte de slimete krapyler fordi de nå gratulerte, etter å ha kritisert. Kritikken din var ikke at de var unøytrale i utgangspunktet. Men når trump gjør det er det greit? Når trump "sier det som det er", så er det bra, når regjeringsmedlemmer sier det de mener er det patetisk? Du synes ikke du kan ense en liten dobbel-standard her?

AtW

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Jeg håper Europa har nok våpen til å forsvare seg mot Putin. Baltikum og den delen av Polen som skiller Kaliningrad fra resten av Russland står først for hogg. Svalbard vil oppleve økt konflikt og Putin kommer til å presse seg frem alle steder han orker.

Lenke til kommentar

Jeg håper Europa har nok våpen til å forsvare seg mot Putin. Baltikum og den delen av Polen som skiller Kaliningrad fra resten av Russland står først for hogg. Svalbard vil oppleve økt konflikt og Putin kommer til å presse seg frem alle steder han orker.

Hva har Putin med dette å gjøre?

Lenke til kommentar

Lurer på om Canada kommer til å bygge en mur nå etter at Orange har blitt the new Black i USA, Trump kommer så klart til å finansierer den basert på resonnementene hans under valgkampen.

Canadian Border Patrol is ready:

CrtCSHv.jpg

Geir :)

Kan vel umulig være kanadier han der? Skytevåpen i hånd i stedet for flaska med lønnesirup?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...