AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 I helga møtte jeg en gutt, og vi hadde det veldig bra sammen. Han ble med meg hjem og vi hadde en koselig kveld (ikke noe sex ettersom jeg sa det på forhånd at jeg ikke har ons) .. på moran sov vi lenge og snakka om å ta kaffe en dag og finne på noe mer sammen. Vi lo lenge i senga så vi sovna igjen og jeg våkna. Jeg hadde en venninne på besøk her med kjæresten hennes (de sov også hos meg) og vi satt sammen i stua da han våkna. Han var veldig komfortabel og vi alle satt og snakka sammen. Da han skulle dra ga han meg et kyss og spørte om nummeret mitt.. da han kyssa meg kikka jeg på vennina mi og kjæresten hennes som hadde de kleineste blikket i verden og automatisk ble jeg smålig sjenert(?) så jeg glemte å spørre om nummeret hans.. hvor lenge burde jeg vente til han ringer? Eller var det veldig dårlig signal av meg å sende når jeg ikke spørte om nummeret hans? ? Anonymous poster hash: a8d78...2c8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 I helga møtte jeg en gutt, og vi hadde det veldig bra sammen. Han ble med meg hjem og vi hadde en koselig kveld (ikke noe sex ettersom jeg sa det på forhånd at jeg ikke har ons) .. på moran sov vi lenge og snakka om å ta kaffe en dag og finne på noe mer sammen. Vi lo lenge i senga så vi sovna igjen og jeg våkna. Jeg hadde en venninne på besøk her med kjæresten hennes (de sov også hos meg) og vi satt sammen i stua da han våkna. Han var veldig komfortabel og vi alle satt og snakka sammen. Da han skulle dra ga han meg et kyss og spørte om nummeret mitt.. da han kyssa meg kikka jeg på vennina mi og kjæresten hennes som hadde de kleineste blikket i verden og automatisk ble jeg smålig sjenert(?) så jeg glemte å spørre om nummeret hans.. hvor lenge burde jeg vente til han ringer? Eller var det veldig dårlig signal av meg å sende når jeg ikke spørte om nummeret hans? ? Anonymous poster hash: a8d78...2c8 Bedre å gjøre noe du angrer på, enn å angre på noe du ikke har gjort. Kontakt han nå du. Er han interessert - så er han interessert. Anonymous poster hash: 0f045...737 Lenke til kommentar
ompalompa_96 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Ikke gjør det! Bedre å vente, og kanskje la han glemme deg, enn å bli latterliggjort av vedkommende. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Hvis han digga deg, blir han å ringe Bør ikke gå lenger enn en ukes tid Lenke til kommentar
ompalompa_96 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Make him wait forever Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Moderatormelding Trådtittel er endret til noe mer beskrivende, i henhold til retningslinjene punkt 2.3. Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Endret 11. november 2016 av Larzen_91 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Hvis du har en måte å ta kontakt på så tar du kontakt. Så fremt du har lyst å ha kontakt med fyren da. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 [...]så jeg glemte å spørre om nummeret hans.. hvor lenge burde jeg vente til han ringer? Hvor lenge bør du vente før han ringer? Hva er det meninga at man skal svare på dette? "Ikke vent mer enn én dag før han ringer" "Vent 5 min før han ringer" "Ikke vent. La ham ringe med én gang!" Du må naturligvis vente helt til han ringer. Men ikke et sekund lenger. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå