Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge skal jeg vente før gutten tar kontakt etter første møte?

Anbefalte innlegg

I helga møtte jeg en gutt, og vi hadde det veldig bra sammen. Han ble med meg hjem og vi hadde en koselig kveld (ikke noe sex ettersom jeg sa det på forhånd at jeg ikke har ons) .. på moran sov vi lenge og snakka om å ta kaffe en dag og finne på noe mer sammen. Vi lo lenge i senga så vi sovna igjen og jeg våkna. Jeg hadde en venninne på besøk her med kjæresten hennes (de sov også hos meg) og vi satt sammen i stua da han våkna. Han var veldig komfortabel og vi alle satt og snakka sammen. Da han skulle dra ga han meg et kyss og spørte om nummeret mitt.. da han kyssa meg kikka jeg på vennina mi og kjæresten hennes som hadde de kleineste blikket i verden og automatisk ble jeg smålig sjenert(?) så jeg glemte å spørre om nummeret hans.. hvor lenge burde jeg vente til han ringer? Eller var det veldig dårlig signal av meg å sende når jeg ikke spørte om nummeret hans? ?

Anonymous poster hash: a8d78...2c8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I helga møtte jeg en gutt, og vi hadde det veldig bra sammen. Han ble med meg hjem og vi hadde en koselig kveld (ikke noe sex ettersom jeg sa det på forhånd at jeg ikke har ons) .. på moran sov vi lenge og snakka om å ta kaffe en dag og finne på noe mer sammen. Vi lo lenge i senga så vi sovna igjen og jeg våkna. Jeg hadde en venninne på besøk her med kjæresten hennes (de sov også hos meg) og vi satt sammen i stua da han våkna. Han var veldig komfortabel og vi alle satt og snakka sammen. Da han skulle dra ga han meg et kyss og spørte om nummeret mitt.. da han kyssa meg kikka jeg på vennina mi og kjæresten hennes som hadde de kleineste blikket i verden og automatisk ble jeg smålig sjenert(?) så jeg glemte å spørre om nummeret hans.. hvor lenge burde jeg vente til han ringer? Eller var det veldig dårlig signal av meg å sende når jeg ikke spørte om nummeret hans? ?

Anonymous poster hash: a8d78...2c8

Bedre å gjøre noe du angrer på, enn å angre på noe du ikke har gjort. Kontakt han nå du. Er han interessert - så er han interessert. 

Anonymous poster hash: 0f045...737

Lenke til kommentar

[...]så jeg glemte å spørre om nummeret hans.. hvor lenge burde jeg vente til han ringer?

Hvor lenge bør du vente før han ringer?

Hva er det meninga at man skal svare på dette?

"Ikke vent mer enn én dag før han ringer"

"Vent 5 min før han ringer"

"Ikke vent. La ham ringe med én gang!"

Du må naturligvis vente helt til han ringer. Men ikke et sekund lenger.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...