jae-ols Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Hvilken sesong med Dexter er den beste? Ser at det er åtte sesonger. Jeg har sett to nå, uten å bli imponert. Tar det seg opp etter hvert? Er sesong tre bra? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Sesong 4 er vel regnet for å være den beste, men alle de fire første er veldig gode, så hvis du ikke allerede liker serien, vet jeg ikke om det er vits i å fortsette. Sesong 5-8 bør forbigås i stillhet. Endret 7. november 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Herregud, du har jo en annen tråd der du sier du hater serier som Dexter fordi "de slemme vinner" så hvorfor i all huleste verden vil du se mer og hvorfor har du sett to sesonger? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1742042&do=findComment&comment=23489402 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Det er vel dem som ranker season 7 over season 3, men generelt pleier de beste ideene å bli oppbrukt i de første, deretter må de utforske nye områder, og det kan slå begge veier. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Moderatormelding Trådtittel er endret for å beskrive topic bedre. Kommentarer på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Skal gå løs på sesong tre nå, håper den er bedre. Men de må vel gå tomme for ideer. Hvor lenge kan han fortsette uten å bli oppdaget? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Om du ikke likte de to første, så tviler jeg på du liker resten. Om jeg husker riktig var sesong tre ganske sløv og fikk selv en Dexter-fan som meg til å bli litt lei. Men sesong 4 var Trinity om jeg husker rett og en veldig bra sesong. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Sesong 2, Dexter vs Doakes, er min favoritt sesong. Og som andre er inne på her; bare å avslutte og heller finne en annen serie! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1720739&page=1 Skjønner ikke hvorfor du gidder. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Moderatormelding Basert på tidligere tråd, som linket til over her, er det rimelig å anta at trådstarter her ikke er ute etter en seriøs diskusjon. Tråden stenges, og TS kan ta kontakt med meg på PM med eventuelle protester på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg