OHJohansen Skrevet 7. november 2016 Rapporter Del Skrevet 7. november 2016 Stemmer ryktene er nok en råtass-telefon på vei.RYKTE: Hva pønsker kinesiske Meizu på her? Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 7. november 2016 Rapporter Del Skrevet 7. november 2016 Hvis de skråer rammen innover så kan det gi inntrykk av at telefonen ikke har ramme, optisk illusjon, men inntrykket ville fremdeles vært at glasset "flyter" i lufta Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 7. november 2016 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 7. november 2016 "laget en mobil helt uten rammer" "hvor kun en syltynn ramme" "har minimalt med rammer rundt telefonen" 20 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. november 2016 Rapporter Del Skrevet 7. november 2016 Lag nå bare hele ramma i glass. Så får vi heller bytte telefon hver gang den faller ned fra nattbordet. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. november 2016 Rapporter Del Skrevet 7. november 2016 Den kommer sikkert med forhandsknust skjerm. 4 Lenke til kommentar
DrPaulus Skrevet 7. november 2016 Rapporter Del Skrevet 7. november 2016 Den kommer sikkert med forhandsknust skjerm. Det koster ekstra. 2 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 7. november 2016 Rapporter Del Skrevet 7. november 2016 Supert at de kommer med disse jallamobilene som nerdene går helt bananas for å få kjøpt. Resultatet er at vi nøkterne med IQ-en i behold snart får kjøpt HTC One M8/M9, Huawei Mate 8 o.l, mobiler som er HELT greie, til under 3000,- på tilbud. Og da mener jeg LANGT under 3000,- :o) Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 8. november 2016 Rapporter Del Skrevet 8. november 2016 Supert at de kommer med disse jallamobilene som nerdene går helt bananas for å få kjøpt. Resultatet er at vi nøkterne med IQ-en i behold snart får kjøpt HTC One M8/M9, Huawei Mate 8 o.l, mobiler som er HELT greie, til under 3000,- på tilbud. Og da mener jeg LANGT under 3000,- :o) Uhm m8 koster langt under 3000 allerede ? Lenke til kommentar
manoqueen Skrevet 8. november 2016 Rapporter Del Skrevet 8. november 2016 Supert at de kommer med disse jallamobilene som nerdene går helt bananas for å få kjøpt. Resultatet er at vi nøkterne med IQ-en i behold snart får kjøpt HTC One M8/M9, Huawei Mate 8 o.l, mobiler som er HELT greie, til under 3000,- på tilbud. Og da mener jeg LANGT under 3000,- :o) Jallamobil? Meizu er jævlig bra telefoner med det beste modifiserte Android-systemet jeg har prøvd. De er kjent som et billig kvalitetsmerke i Kina. Jeg har brukt to generasjoner av Meizu nå og jeg begynte å smile når jeg leste artiklen. Hvis det er et merke jeg stoler på at kvaliteten ikke skuffer til en lav pris er det Meizu. Bare tull å anta at andre mobilprodusenter med produksjon i Kina er bedre enn kinesiske produsenter med produksjon i Kina. 1 Lenke til kommentar
staljin Skrevet 8. november 2016 Rapporter Del Skrevet 8. november 2016 Hvor er selfie kamera!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg