Fredrik N. Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 storlidalen i september Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Super flot billede...får helt en fornemmelse af at være der...smukke farver...:-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Hei og takk for hyggelig kommentar, Suss!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Et nydelig bilde !! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Og takker til deg også, Torhild !! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Hei Fredrik Flott levande landskaps bilde M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Hei, Fredrik N. Et praktfullt bilde av et flott (kultur-)landskap, og forholdsvis liten blender gir god skarphetsdybde i både for- og bakgrunn. M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Nydelig komponert bilde. Liker godt kyr jeg da! Det er en liten stolpetupp som kommer opp i nedre bildekant, den kunne lett klones bort tenker jeg. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Hei, Fredrik N. Et praktfullt bilde av et flott (kultur-)landskap, og forholdsvis liten blender gir god skarphetsdybde i både for- og bakgrunn. M v h Albert. Takker for hyggelig kommentar, Albert! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Nydelig komponert bilde. Liker godt kyr jeg da! Det er en liten stolpetupp som kommer opp i nedre bildekant, den kunne lett klones bort tenker jeg. Ja, typisk å ikke oppdage tuppen før etter at bildet ble lagt ut. Lett å fjerne. Takk for at du kommenterte! Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Flott bilde med mange fine linjer, og åpenbart fotograf-vante kyr, siden ikke alle har stimlet mot deg. :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Nydelig landskapsbilde flott komponert og med en saftig fargepalett . Skarpt og detaljert og med kuene og skogkanten som fine diagonale linjer i komposisjonen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Takker for alle fine kommentarer alle sammen! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg