Monken Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg har en P2.5 som jeg har hatt i litt over 1 1/2 år. jeg har plutselig begynt å få problemer med at CPUen blir for varm!!! Noen som vet hvor mye varme PCen skal tåle før den rebooter? Takker for alle svar Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Regner med at du mener en Pentium 4 2.5 GHz? Det er neppe varm prosessor som er problemet, ihvertfall ikke bare det. Når temperaturen på en P4 passerer 75 grader begynner den noen som enklest kan beskrives som å "hoppe over" klokkeslag. Varmeproduksjonen synker og temperaturen stiger ikke. Hvis temperaturen går ned igjen setter den opp farten igjen. Med andre ord: du må nok lete etter andre feilkilder, men du kan jo sjekke at kjøleren sitter ordentlig fast. F.eks. sjekk at festerammen på HK ikke er løsnet i ett av hjørnene. Lenke til kommentar
Monken Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Takker for svaret:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå