uruha Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Hei! Har ikke feiret bursdagen min siden jeg var 14/15. Lurte på om noen har tips til å feire 21 års dagen min? Jeg har flyttet og fått veldig mange gode venner, har en helt OK størrelse på leiligheten, men lite møbler (sitteplasser). Noen som har tips til hvordan jeg kan feire den med rundt 20/30 stk? Tror ikke jeg rekker å leie et sted i oslo siden det er i slutten av denne måneden. Om ikke noen vet om et sted med rimelig pris, selvsagt. Takk på forhånd! 1 Lenke til kommentar
Stephan Grizzly Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Hva slags feiring ser du selv for deg når det kommer til stemning og stil?Fyll og fanden eller litt mer nært, koselig m. kake og sang? 1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Legg ut puter. Det blir god stemning med bra folk uansett. 1 Lenke til kommentar
uruha Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Jeg er usikker på hvordan feiring jeg vil ha. Blir mer fest-relatert med noe mat tenker jeg. Jeg blir utrolig lett overstimulert, så vil helst ikke ha fest til langt ute på natt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Be de ta med seg en stol. Eller lån noen stoler? Dra inn utemøbler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå