Gå til innhold

Kundene har blitt mer fornøyde med strømme­tjenestene i Norge. Men det er lite begeistring å spore


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig rart at Tv2 SUmo får så høy score som de får. De leverer et elendig produkt til en vanvittig høy pris (129) i forhold til konkurrentene, og skal du ha et godt utvalg filmer og serier øker prisen enda mer (179). I tillegg er TV2 så frekke at de ikke fjerner reklamene fra det de legger ut på sumo. Så om du ønsker å se et tvprogram på TV2Sumo betaler du først en høy pris og så betaler du jammen meg igjen med reklame.

Jeg syns egentlig det er hårreisende at de kan fortsette slik uten at flere protesterer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Egentlig rart at Tv2 SUmo får så høy score som de får. De leverer et elendig produkt til en vanvittig høy pris (129) i forhold til konkurrentene, og skal du ha et godt utvalg filmer og serier øker prisen enda mer (179). I tillegg er TV2 så frekke at de ikke fjerner reklamene fra det de legger ut på sumo. Så om du ønsker å se et tvprogram på TV2Sumo betaler du først en høy pris og så betaler du jammen meg igjen med reklame.

Jeg syns egentlig det er hårreisende at de kan fortsette slik uten at flere protesterer.

 

TV2 Sumo tapte meg den gang de lanserte det, for da fant jeg ikke ut priser og slikt før jeg hadde registrerte meg. Tok 2 sek og logge av og kreve brukeren slettet. At de har reklame i sendingene sine er helt opp til dem. For dem er det ikke noe nytt fenomen at du betaler for å se på deres produkt og ha reklame samtidig, Det er jo sånn det på vanlig TV2 på tven din.

 

De andre internet tilbyderne har ofte mye mindre organisasjon til å drifte så de slipper unna med at bare brukere betaler for å se.

 

Husk at pris må stå i stil til navnet: Sumo

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi ser jo også at NRK, TV2 osv sliter stort med stort  serer tap på vanlig tv. Bare bra det, de følger ikke med i timen og lever ikke hva kundene vil see. Linær tv er død

 

Hva snakker du om? Både NRK og TV2 leverer da mesteparten, om ikke alt, sitt innhold både lineært og ikke-lineært. Lineært TV er heller ikke dødt, selv om vi millennials ikke interesserer oss for det lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HBO har som stor innholdsprodusent en stor fordel – de kan slippe materiale på sendingstidspunktet. Konkurrentene ligger 6-24 måneder etter sendeskjema, og det er helt meningsløst. Tenk hvis en avis skulle publisert en uke gamle nyheter på nettsatsingen sin?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi ser jo også at NRK, TV2 osv sliter stort med stort  serer tap på vanlig tv. Bare bra det, de følger ikke med i timen og lever ikke hva kundene vil see. Linær tv er død

 

Vil ikke kalle nesten en million-seere på programmer på fredagskvelden for "slite stort med seer tap" på NRK f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi ser jo også at NRK, TV2 osv sliter stort med stort  serer tap på vanlig tv. Bare bra det, de følger ikke med i timen og lever ikke hva kundene vil see. Linær tv er død

 

NRK har jobba i mange år med å digitalisera arkivet og legga det tilgjengelig. NRK har bedt om innspill både på kva materiale som er mest ønska å prioritera, og også på teknologien for å finna og visa material (sjekk nrkbeta.no).

 

I tillegg så har NRK nettopp vist ein av dei beste norskproduserte TV seriane noengang (Nobel), og den er permanent tilgjengelig på nett.

 

For ikkje å nemna at NRK har laga ein av dei mest nyskapande seriane for ungdom (Skam), som nyttar både lineær TV, streaming og sosiale medier.

 

Kva konkret er problemet med NRK?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...