ozone Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Jeg har et lite tips! I iOS er det et valg som heter "Begrensninger", som de fleste ikke bruker. De som faktisk bruker det, gjør det på barnas telefon for å hindre dem i å endre viktige ting på telefonen. De fleste har nok ikke vært inne på den menyen en gang. Men jeg kan fortelle at den er en gullgruve for å sikre seg selv også! Det er ikke så veldig ofte jeg nullstiller telefonen totalt, eller logger ut av iCloud, eller sletter apper, eller slår på/av viktige funksjoner, eller sletter kontoer i mail-appen, endrer tilgangen til mikrofon, kamera, bilder og så videre... Derfor er det null problem for meg å måtte skrive inn en 4-sifret kode når jeg en sjelden gang gjør det! Slå på "begrensninger", lag en ny 4-sifret kode (som selvfølgelig er forskjellig fra den vanlige); Da får du opp en lang liste over viktige ting på telefonen som, når haket av, vil kreve koden for å få lov å endre på. Veldig nyttig i det daglige hvis du glemmer å låse telefonen, legger den igjen på et bord og noen "låner" den, eller stjeler den. Eller noen bare ber om å få låne telefonen bare for å ringe med den! Da er du litt sikrere hvis de hadde skumle planer Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Takk for tips, ikke tenkt over å bruke det på telefonen. Men har brukt det lenge i iTunes, slik at alt som har med Apple Music Store er deaktivert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå