Teodor1979 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Nå har jeg lest ganske kjapt igjennom artikkelen og innleggene under, så tilgi meg hvis jeg har oversett det, men kan ikke se noe som helst om mulighet for å spille av blu-ray filmer i 4K. Jeg tar det nesten som en selvfølge, men det burde vel vært nevnt? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Nå har jeg lest ganske kjapt igjennom artikkelen og innleggene under, så tilgi meg hvis jeg har oversett det, men kan ikke se noe som helst om mulighet for å spille av blu-ray filmer i 4K. Jeg tar det nesten som en selvfølge, men det burde vel vært nevnt? Nei dessverre så har Sony valgt å droppe et 4K optisk drev i PS4Pro 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) PS4 PRO har ikke UHD BD-muligheter. Endret 7. november 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Nå har jeg lest ganske kjapt igjennom artikkelen og innleggene under, så tilgi meg hvis jeg har oversett det, men kan ikke se noe som helst om mulighet for å spille av blu-ray filmer i 4K. Jeg tar det nesten som en selvfølge, men det burde vel vært nevnt? Det finnes ikke driv for Blu-ray 4k i PS4 pro. Du kan streame 4k på netflix da. 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Takker for svar. Det var mildt sagt JÆVLIG skuffende Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Driter i hvor god eller dårlig ps4 pro er. Skal ha den uansett. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Ingen 60fps i Uncharted 4 nei, vel da er PS4 Pro plutselig svært lite interessant for min del. Da er Scorpio mer interessant, men foreløbig mest pga Red Dead Redemption 2. Har spilt såppas lite XB1 at håper virkelig at RDR2 kommer til pc ikke lenge etter. Sjansen for å kunne spille Red Dead Redemption i native 4K i 60 fps på Scorpio er nok slim to none. Om 60 fps er fokus EDIT: Men at dem blir kraftigere en Pro er det ingen tvil om. Ønsker bare å få muligheten å spille det i 1080p med 60fps. Har ikke en 4K display, bryr meg ikke om å skaffe dette før både Oled er til en akseptabel pris og det er mer vanlig å spille spill i 4K. Har en GTX 1080 og selv den sliter med 4K på nyere spill som f.eks GTA5. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Tror dere Playsation 4 Pro blir siste? For kan tenkes jeg oppgrader før 2020. Så Playsation 5 kommer kanskje ikke? Da jeg er enig Playsation 3\4 har dårlig vifter. Jeg har konsollen motsatt vei med viften ut av tvhyllen for å ungå mye støy. Hvis ikke støyer både Ps3\4 for mye over en del timers bruk høres ut som gammelt støvsuger skjermkort. Selv Pcen mine støyer mindre i gaming. Ellers er playstastion ganske bra. Eneste mangler antilasing da pc gir nok penere bilde. Endret 8. november 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Eneste mangler antilasing da pc gir nok penere bilde. det er oppskrytt uansett fordi det er ingen som spiller spill med laser, så antilasing er unødvendig mener jeg Endret 8. november 2016 av Anonimofied 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Mener selvfølgelig: Ser ut som Playsation 1 & 2 dette her. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Moderatormelding Da er noen innlegg flyttet til en annen tråd opprettet som handler mer om sammenligning av maskinvare for spill på tvers av plattformer. Vennligst hold dere til topic i denne tråden fremover, og heller ta sammenligningsdebattene i den andre tråden. Kommentarer på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke her i tråden. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Driter i hvor god eller dårlig ps4 pro er. Skal ha den uansett. bare 2 dager igjen viss man teller med dagen i dag Lenke til kommentar
Skydancer Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Skifte konsoller i et sett. Misliker sterkt. Bra at det er en mulighet da forsåvidt. Spilla som er viktig, og der blir det lengre og lengre mellom godbitene nå synes jeg. Vurderer playstation vr, men dem kommer vel sikkert til å skifte ut denne om et år også? Da blir det null spill og støvfyll? Lenke til kommentar
Emil Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 hvorfor så mye mas om 4k? Noe blir i 4k, annet ikke. Liker HDR delen jeg. Det endrer bildeopplevelsen mer enn det utrolig krevende 4K styret, og krever mye mindre ressurser (men må ha tilpasset tv da). Hadde de ikke vært så opptatt av 4k++ så kanskje flere titler hadde blitt laget med splitscreen fortsatt og derigjennom opprettholdt sofaspilling med kompis. Konsollens få fordeler sett opp mot standard PC gaming. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 selvom man har 4k tv og ps4 pro søtter 4k, så kan det hende spillet man vil spille er ikke oppskalert til 4k, 4k er mas og fjas jau Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 "Den ene modusen er beregnet på en mer filmatisk opplevelse, med 30 FPS" lol Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Takker for svar. Det var mildt sagt JÆVLIG skuffende X-Box One S har 4k Blu-ray spiller. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Dette er da ikke noe generasjonsskifte på noen som helst måte. Ps4 pro og ps4 ville kjøre side om side og kjøre de samme spillene. Ps5 derimot.. Det er blitt bekreftet at ps4 pro ikke vil få noen egne spill. Så overskriften til denne artikkelen bør omskrives. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Mulig jeg har misforstått noe, men jeg trodde hele poenget med PS4 Pro var VR, og bedre støtte for dette. Og så finner jeg ingenting om dette noe sted i artikkelen. Er det planer om en oppfølgingsartikkel? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Mulig jeg har misforstått noe, men jeg trodde hele poenget med PS4 Pro var VR, og bedre støtte for dette. Og så finner jeg ingenting om dette noe sted i artikkelen. Er det planer om en oppfølgingsartikkel? Nei, film i 4k var poenget. At den gir litt bedre opplevelse i psvr spill skulle bare mangle, men "hele poenget" er altså støtte for 4k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå