Gå til innhold

gf4 mx & prince of persia

mokkmokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Installerte Prince of Persia til PC i dag. Fikk stort sjokk da spillet sa jeg og skjermkortet i maskinen (et gf4 mx 440) kunne brenne langsomt. Alt under Geforce3 støttes nemlig ikke.

Mange gf4 mx eigere med tissen i  postkassen nå ja  :D

Det spillet blir jo ikke lansert før 5. desember i Norge... Tror det er ugler i mosen her.. DET LUKTER SVIDD!!! :thumbdown: Hvordan i h*lv*tte tror dere spillbransjen skal overleve hvis alle DERE skal laste ned spill ulovlig??

Hvem tror du sitter med tissen i postkassa når du får politiet på besøk??

?

Endret av Runebassen
Lenke til kommentar

Prince of Persia krever vel ikke Geforce 3. Holder med en gammel 3x86 så er du igang. (Tenker selvfølgelig på det orginale PoP.

Tviler på at det er så mange som sitter med tissen i postkassen fordi Prince of Persia (The Sands of Time) ikke går, da de som har peiling normalt ikke kjøper Geforce4mx kort, og fordi som ikke har peiling (og har handlet på Elkjøp) sikkert er vandt med at spill ikkje går som de skal...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Installerte Prince of Persia til PC i dag. Fikk stort sjokk da spillet sa jeg og skjermkortet i maskinen (et gf4 mx 440) kunne brenne langsomt. Alt under Geforce3 støttes nemlig ikke.

Mange gf4 mx eigere med tissen i  postkassen nå ja  :D

Det spillet blir jo ikke lansert før 5. desember i Norge... Tror det er ugler i mosen her.. DET LUKTER SVIDD!!! :thumbdown: Hvordan i h*lv*tte tror dere spillbransjen skal overleve hvis alle DERE skal laste ned spill ulovlig??

Hvem tror du sitter med tissen i postkassa når du får politiet på besøk??

?

per dags dato er det ikke akkurat ulovlig i norge.

Lenke til kommentar

Det jeg mener er at flere må få opp øynene :wow: og faktisk støtte de som lager gode spill.. så kanskje firmaet deres overlever. Og hva er nå så 400kr når noen betaler 5000 for bare ett skjermkort?

Endret av Runebassen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

vel, personlig mener jeg at man ikke burde støtte atari ved å kjøpe unreal 2 som var en gigantisk skuffelse og en stor flopp.

mener du at man skal støtte de bare for å støtte de ?

400 kr når man kjøper et skjermkort til 5000kr er et kvalitetsspill som ditt skjermkort til 5000kr kan dra nytte av og omvendt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

At du gidder å krangle på det....

herregud, først og fremst krangler jeg ikke om noe som helst, secondly så var det ingenting annet enn en kommentar til det han sa om å få politiet på besøk.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
vel, personlig mener jeg at man ikke burde støtte atari ved å kjøpe unreal 2 som var en gigantisk skuffelse og en stor flopp.

400 kr når man kjøper et skjermkort til 5000kr er et kvalitetsspill som ditt skjermkort til 5000kr kan dra nytte av og omvendt ;)

Man må vel prøve å skille mellom det som er godt og dårlig og evt prøve spillet før du kjøper det.. Du får faktisk lov til det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Man må vel prøve å skille mellom det som er godt og dårlig og evt prøve spillet før du kjøper det.. Du får faktisk lov til det ;)

åå :ermm:

hvordan ?

sist gang jeg sjekket så har flertallet av spillene ingen demo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

åå ? f.eks hvis jeg bestiller fra play.com

eller hvis jeg kjøper hos f.eks spaceworld, skal godt gjøres å få prøvd det der du.

dont get me wrong, jeg kjøper spillet hvis jeg liker det :)

Lenke til kommentar
åå ? f.eks hvis jeg bestiller fra play.com

eller hvis jeg kjøper hos f.eks spaceworld, skal godt gjøres å få prøvd det der du.

dont get me wrong, jeg kjøper spillet hvis jeg liker det :)

Jeg skjønner tegninga.. men hvis du kjøper ett spill på f.eks 'Play.com' så har du vel en viss peiling på hvordan spillet er! Det finnes jo mange gode utenlandske spillsider som legger ut anmeldelser før spillene blir lansert her i Norge. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

gamespot.com ga vel call of duty 9.2 pluss en eller annen award.

personlig mener jeg at det er noe av det værste scripta møkket som er produsert.

:)

Lenke til kommentar
gamespot.com ga vel call of duty 9.2 pluss en eller annen award.

personlig mener jeg at det er noe av det værste scripta møkket som er produsert.

:)

Ja, må vel si meg enig akkurat der .. :blush:

Men du & jeg kan jo gå å kjøpe de spillene vi "tror" vi vil like så får vi la myndighetene ordne opp i pirat-software'n! :D

Lenke til kommentar
så får vi la myndighetene ordne opp i pirat-software'n!

hahaha, tviler onkel har ressurser eller kompetanse til å bry seg om hver adsl linje i landet.

Du har selvsagt et poeng i at en bør kjøpe spill. Noe man også gjør :thumbup:

Men blir litt fristende å teste et spill NÅ og ikke om to uker :D

Særlig når det tar ca. null tiltak å få tak i det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...