Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd

Anbefalte innlegg

Interessant type hodetelefon eg mottok frå lefdal idag...

Nokon som veit om beste måten å gå fram på :p? Lokale lefdal eller direkte chat med support?

Det der skjedde meg en gang og. Fikk en laptop istedenfor en trådløs router :-p

Hehe bestilte en gang en flatpakket subkasse fra mobilsentrum å fikk en komplett forstilling til audi a4. Fantastisk når slikt skjer :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En slik diskusjon har jo ingenting i denne tråden å gjøre...

Trodde det var åpenbart, men mente selvfølgelig en ny tråd for dette temaet.

Da foreslår jeg du starter en tråd som gir grunnlag for en diskusjon om dette temaet, og linker til den her fordi det er av interesse for de mange som har kjøpt NAS på salg.
Lenke til kommentar

En slik diskusjon har jo ingenting i denne tråden å gjøre...

Trodde det var åpenbart, men mente selvfølgelig en ny tråd for dette temaet.

Da foreslår jeg du starter en tråd som gir grunnlag for en diskusjon om dette temaet, og linker til den her fordi det er av interesse for de mange som har kjøpt NAS på salg.

Den er grei:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1750172

Lenke til kommentar

De fleste av mine pakker er ikke sendt enda, hverken hos Komplett, Cdon, Expert eller hos Elkjøp. De som har sendt ut jer ulegavene kjøpt hos Makeupmekka og Bangerhead.

Det er jo bare til å ha litt tålmodighet, pakkene kommer jo etterhvert.

Synes forøvrig det er helt unødvendig å begynne å mase om når pakken blir sendt alt samme dag som en bestiller, spesielt nå som en vet det er kaos hos de fleste med antall ordre. En må tåle at det tar lengre tid enn vanlig og at dem ikke kan gi noe 100% svar på når pakker går ut. De har vel sine estimater, ting dukker opp og forsinkelser oppstår.

Jeg bestilte fra NetOnNet, CDON og HiFi-Klubben (hvis jeg ikke husker feil). De fleste har jeg allerede hentet på Posten, og resten er registrert som mottatt av Posten og godt på vei.

Lenke til kommentar

Enda et tullete svar uten quouting!

Ikke ulikt posten din, bortsett fra det med quoting da.

Det gjelder forøvrig denne posten også.

Men hvorfor svare på tullete svar med enda en tullete post for å påpeke at svaret var tullete?

Det beste er å bare ignorere slikt.

Kanskje fordi andre kan lære av det!

Lenke til kommentar

Bestille ein 32gbs minnepenn med expert. Fikk trackingsnummer. Der står det:

Estimert levering

30.11.2016 16:00:00

Totalvekt (kg)

1567

Volum (dm3)

13500

Antall kolli

31

Du har fått sporingsnummeret på en hel bestilling til butikken. Valgte å få tilsendt vare i butikk? Da får du nemlig sporing på hele lastebilen full av varer :-p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Etterlyste selv en mobil bestilt hos komplett på Fredag, var ikke sent i går.

Snakket med de på chat og sa at lageret jobbet døgnet rundt og de hadde fått mye mer ordre i helgen en de regnet med og prøvde å sende varer så fort de kunne.

Like greit at telefonen var til jul, så ikke noe hastverk for min del :)

Lenke til kommentar

Kjøpte BenQ 35" LED Curved XR3501.

Bekreftet inn på lager 29. November.

Ny dato etter chat idag - 7 Desember.

Hvorfor kan de ha noe bekreftet inn på lager å bomme med en uke likevel? Kan jo hende det har noe med tredjeparts leverandører som de ikke har kontroll på. Men litt irriterende er det likevel.

Jaja, den som venter på noe godt er det vell noen som sier.

Lenke til kommentar

Kjøpte BenQ 35" LED Curved XR3501.

Bekreftet inn på lager 29. November.

Ny dato etter chat idag - 7 Desember.

Hvorfor kan de ha noe bekreftet inn på lager å bomme med en uke likevel? Kan jo hende det har noe med tredjeparts leverandører som de ikke har kontroll på. Men litt irriterende er det likevel.

Jaja, den som venter på noe godt er det vell noen som sier.

Gled deg uansett til 35" Ultra-wide. Sitter på en tilsvarende skjerm (med nogenlunde samme specs) selv og det er natt og dag forskjell fra andre skjermer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har varene mine begynt å komme inn. Først ut er forhåpentligvis en fin oppgradering av lyd til PCen

Pakket opp DACen bare foreløpig, og for en kvalitetsfølelse. Spiksene veier mer enn min forrige DAC, dette blir spennede.

post-209627-0-96288200-1480498102_thumb.jpg

edit; kjører en poll neste år på hvordan folk vi ha opplegget. Kan absolutt se at det blir mye rot for folk som ikke besøker tråden så ofte :)

Endret av henrikrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Funket fint for meg. Passformen og avstanden var meget god. DACen gav et nytt lydnivå dog. Hørt mye 24bit og det hørtes meget bra ut. Jeg syntes også DSD konvertingen låt nesten enda bedre.

Hjelper også at den DACen ser utrolig sexy ut. Og morsomt at det låter så bra også.

Minner meg veldig mye om cambridge jeg hadde før.

Med ASIO også får du bit pefect og du kan skifte mellom pcm og dsd on the fly. Noe du ikke kan med WASAPI

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

@henrikrox

Satt opp DAC'en igår og fikk trøbbel med at ingen lydkort ble gjenkjent. Fikk det heldigvis opp til slutt.

Bruker mest mot Spotify, da er det vel nok at den står på pcm, asio og 44.1 samplingrate for å unngå noe konvertering? 

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...