VinceK Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) For dere som er ute etter den billigste UHD spillere til 2490,- Nettilbud fra Elkjøp: Xbox One S 1 TB m/ Fifa 17 + Titanfall 2. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/XONES1TBFI17/xbox-one-s-1-tb-fifa-17-eksklusiv-pakke-hvit?scid=Pricecomparison2989 Det jeg ser mest på her er 1TB lagringsplass. Kan man lagre filmer fra PCen over på denne? Bestilte jo Seagate Personal Cloud dual bay 8 TB NAS fra lefdal black Friday for 2222kr (ser den er tilbake på 4700kr igjen nå) http://www.lefdal.com/product/data/harddisk-ssd-og-nettverksharddisk-nas/SGPRCLDB8TB/seagate-personal-cloud-dual-bay-8-tb-nas Noen som vet forskjellen på disse? I hovedsak at man har 7tb ekstra? Selv trenger jeg egentlig ikke mer enn 10x50gb filmer samtidig. Så da har jeg jo 500gb igjen til spill etc. Spill og 4k UHD blu ray er en fin bonus. Selv om jeg ikke spiller så mye. Om jeg får litt mer klarhet i dette og evt leverer tilbake til lefdal og kjøper xboxen, bare si ifra hvis noen vil kjøpe NASen for prisen jeg kjøpte den for. Sykt bra (?) tilbud hos siba på iPhone 7: http://www.siba.no/mobiltelefoner-gps/mobiltelefon/apple-iphone/apple-iphone-7-128gb-jetblack-129327 Endret 28. november 2016 av rohin 1 Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 For dere som er ute etter den billigste UHD spillere til 2490,- Nettilbud fra Elkjøp: Xbox One S 1 TB m/ Fifa 17 + Titanfall 2. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/XONES1TBFI17/xbox-one-s-1-tb-fifa-17-eksklusiv-pakke-hvit?scid=Pricecomparison2989 Det jeg ser mest på her er 1TB lagringsplass. Kan man lagre filmer fra PCen over på denne? Bestilte jo Seagate Personal Cloud dual bay 8 TB NAS fra lefdal black Friday for 2222kr (ser den er tilbake på 4700kr igjen nå) http://www.lefdal.com/product/data/harddisk-ssd-og-nettverksharddisk-nas/SGPRCLDB8TB/seagate-personal-cloud-dual-bay-8-tb-nas Noen som vet forskjellen på disse? I hovedsak at man har 7tb ekstra? Selv trenger jeg egentlig ikke mer enn 10x50gb filmer samtidig. Så da har jeg jo 500gb igjen til spill etc. Spill og 4k UHD blu ray er en fin bonus. Selv om jeg ikke spiller så mye. Om jeg får litt mer klarhet i dette og evt leverer tilbake til lefdal og kjøper xboxen, bare si ifra hvis noen vil kjøpe NASen for prisen jeg kjøpte den for. Sykt bra (?) tilbud hos siba på iPhone 7: http://www.siba.no/mobiltelefoner-gps/mobiltelefon/apple-iphone/apple-iphone-7-128gb-jetblack-129327 Du kan kaste over filmer på en ekstern harddisk og se de derifra, men du kan nok ikke laste de inn på den intergrerte harddisken. Du kan jo og bruke mediasenter for å se filmer lagret på harddisken på pc,en fra xbox. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) Sykt bra (?) tilbud hos siba på iPhone 7: http://www.siba.no/mobiltelefoner-gps/mobiltelefon/apple-iphone/apple-iphone-7-128gb-jetblack-129327 Hva var prisen? Endret 28. november 2016 av Mala Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Om jeg får litt mer klarhet i dette og evt leverer tilbake til lefdal og kjøper xboxen, bare si ifra hvis noen vil kjøpe NASen for prisen jeg kjøpte den for. Yes! Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Sykt bra (?) tilbud hos siba på iPhone 7: http://www.siba.no/mobiltelefoner-gps/mobiltelefon/apple-iphone/apple-iphone-7-128gb-jetblack-129327 Hva var prisen? 5690,- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) Hva!! I helvete Jaggu, ligger faktisk registrert med den prisen på prisjakt ja. Endret 28. november 2016 av Mala Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2016 Forfatter Del Skrevet 28. november 2016 (endret) Den iPhone7 prisen der var faktisk helt vill, lol, dog 128GB i den Jet Black fargen som riper fort, men still. Ser sjelden nye iPhone's på tilbud uten abbo, og den prisen der var jo vill i tillegg. edit; litt honnør til lagerfolka som har stått på i helga, alt jeg bestilte på fredag ble enten sendt samme dag eller på lørdag Endret 28. november 2016 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) Ja Jet Black er ett dårlig valg. Men til den prisen hadde jeg kjøpt tvert! Ble en Matt 128gb sort fra CDON for min del, 7575,- for den I Apple sammenheng er jo det nesten ett greit tilbud hehe. Endret 28. november 2016 av Mala Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Noen som vet om en OK minnepinne på tilbud? Ca 250 kr. Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Litt på siden av tråden, men fikk mail fra 365Direkte kredittkort nå, og de har trippel bonus på de fleste butikkene de har med i bonusprogrammet denne uken. Birksport har 10-dobbel bonus (50%). Andre populære er cdon (9%), Tilbords (30%), StenaLine (30%), bad.no (9%) og Lensway (21%). Siden til Birksport gikk ned kort tid etter at mailen kom. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Den iPhone7 prisen der var faktisk helt vill, lol, dog 128GB i den Jet Black fargen som riper fort, men still. Ser sjelden nye iPhone's på tilbud uten abbo, og den prisen der var jo vill i tillegg. edit; litt honnør til lagerfolka som har stått på i helga, alt jeg bestilte på fredag ble enten sendt samme dag eller på lørdag Er det ikke gagatsvart som riper så lett da? Ikke jet black. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Skal jeg tippe, så greide seiba å prise feil vare. Sikkert 6S 16gb som skulle ned 10% til denne prisen. Fantastisk pris Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) Elkjøp hadde også 55 tommer E6 OLED til 16990! Solgte fort ut, though :/ Får min fra lefdal i dag, hadde håpt jeg kunne brukt den til å presse dem til å gi meg tilbake 2k på mulig prismatch. Endret 28. november 2016 av Neonex Lenke til kommentar
Doge Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Den iPhone7 prisen der var faktisk helt vill, lol, dog 128GB i den Jet Black fargen som riper fort, men still. Ser sjelden nye iPhone's på tilbud uten abbo, og den prisen der var jo vill i tillegg. edit; litt honnør til lagerfolka som har stått på i helga, alt jeg bestilte på fredag ble enten sendt samme dag eller på lørdag Er det ikke gagatsvart som riper så lett da? Ikke jet black. Jet Black = Gagatsvart på norsk Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Hm ikke så mye å hente i dag. Ser visse ting er tilbake til normalpris. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 91 stk foran meg i chat-kø til Komplett. Det tok 27 minutter. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 91 stk foran meg i chat-kø til Komplett. Det tok 27 minutter. Flere som ikke har fått sendt ordren fra fredag..? Velkommen til Komplett Chat! 12:42:23 - Din plass i køen er 100 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Jet Black = Gagatsvart på norsk My bad. Trodde det var forskjellen på de :-p Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 91 stk foran meg i chat-kø til Komplett. Det tok 27 minutter. Flere som ikke har fått sendt ordren fra fredag..? Velkommen til Komplett Chat! 12:42:23 - Din plass i køen er 100 Nei, skulle bare ha dem til å kansellere en ordre jeg var for kvikk til å legge inn. Men jeg var for treig, de kunne ikke kansellere den lenger. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Aha. Jeg bestillte 23.57 torsdag kveld, så skulle jo tro jeg var en av de første som ble sendt ut i løpet av helja, men dengang ei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå