Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk så jævelsk lyst på dette ølbryggesettet: http://www.olbrygging.no/products/bb30-automatic-pakketilbud

Men hakke peil om det er noe bra. Har brygget før med å koke og mikse med rett temperatur, men det er en helvetes prosess, ønsker en mer automatisk og kontrollert prosess, haha.

Edit: Etter litt googling ble denne uaktuell. http://www.ol-akademiet.no/tilbakekalling-av-beer-brew-30/

Både beerbrew og olbrygging.no er gode greier, så du trenger ikke bekymre deg.

Lenke til kommentar

Dell har tilbud på bla skjermer, og S2417dg er satt ned med 2000,- En 24" 1440p, G-sync og 165hz skjerm. Skjermen har vært nede i ca samme pris hos andre leverandører tidligere. I motsetning til ROG Swift hos Netonnet er denne inne på lager og leveres neste uke. 

24" passer for de som har mindre pulter eller foretrekker å sitte nærme skjermen kontra 27". Samtidig er den mye mindre tacky enn Asus Rog Swift. Denne magler røde lys og alt det der, noe som er et pluss i min bok. 

Lenke til kommentar

Dell har tilbud på bla skjermer, og S2417dg er satt ned med 2000,- En 24" 1440p, G-sync og 165hz skjerm. Skjermen har vært nede i ca samme pris hos andre leverandører tidligere. I motsetning til ROG Swift hos Netonnet er denne inne på lager og leveres neste uke. 

24" passer for de som har mindre pulter eller foretrekker å sitte nærme skjermen kontra 27". Samtidig er den mye mindre tacky enn Asus Rog Swift. Denne magler røde lys og alt det der, noe som er et pluss i min bok. 

Ca ingen av disse skjerme hos dell er på "tilbud" da de er like billig normalt sett hos andre leverandører. 

S2417dg har ligget til 5k mange ganger blant annet hos Dustin.  Billigst akkurat nå, men ikke akkurat noe røverkjøp.

Savner/savnet tilbud på bra ikkegaming skjermer for oss som driver med design. Men var dårlig med dette gitt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noe nytt angående "Cyber Monday"?

Blir det noe av i år, ikke at jeg forventer noe nytt..

aldri hørt om en gang ... er det restesalg etter hva som var igjen på lager etter BF ?

førstkommende mandag?

Så vidt jeg vet så var det i fjor, førstkommende ja

Black Friday er butikksalg og Cyber Monday er nettsalg (i USA)

Lenke til kommentar

Har gjort plass til et juletre i år.

Noen som har peiling på om dette er en god pris?

http://cdon.no/hus-hage/juletre-i-plast-med-innebygd-led-belysning-p38407785

Vurderte det treet der selv, men det ser ut som det har et ganske "uekte" utseende.

Jeg var på Clas Ohlson, og der hadde de et mye flottere tre til ca. 700. Riktignok uten lys, men de har også LED-juletrelys til 99,-. Man kunne se at det var uekte, men det var bra nok.

Så 650,- for et som ser litt uekte ut, eller 800 for et som ser litt bedre ut (og der man kan bytte ut LED-snoren etter behov).

Edit: Det fra CO.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Så det er cyber monday i Norge altså? Kan jeg forvente like bra tilbud på UHD spillere og UHD TV'er på mandag som det var på fredag?? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...