fwj__ Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Coop Mega på Sirkus Shopping (Trondheim) hadde en rekke timestilbud bl.a Coop kaffe 500g til 19,90,-. Jeg lurer på om det er andre matvarebutikker som har hatt Black Friday tilbud? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Portabelt er greit, men det er vel så og si ubrukelig til bruk utenfor husets fire vegger. Og det er jo produsenten helt ærlig om allerede fra innpakningen av. Men for portabelt bruk hjemme, kjør på Endret 26. november 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Jeg tror i neste år, bør vi separere det i flere tråder, der det er tilbud - data, tilbud-hvitevarer, tilbud-brunevarer etc Det var jo en artikkel på Tek der de gjorde det mulig for folk å legge inn tilbud i forumdiskusjonen som dukket opp i artikkelen. Hadde man hatt noen slike tråder backet opp av Tek og et system for å fange opp tips og liste dem i artikkelen i sanntid så kunne det blitt interessant. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Problemet med å skille trådene er at en må følge med i alle trådene for å ikke gå glipp av gode tips som den DAC`en som ble lagt ut her. Jeg synes det er helt topp å følge med i en tråd der alt samles, selv om det blir litt rot til tider. Har hatt nok faner åpne fra før av denne uken. En drøss med nettbutikker, nettavisen sin opdpatering, prisjakt, prisguide, denne tråden osv. Om jeg da måtte hatt 4-5 faner til hadde det blitt mer kaos enn å bare ha alt samlet Men skjønner jo at andre kan se på det helt annerledes og vil få langt mer utav å ha det delt opp. I år kjøpte jeg kun julegaver, og alt jeg kjøpte var ting som alt stod på listen over innkjøp. På den måten ble der ingen ekstra kjøp, men ren besparelse på de kjøp jeg fikk unna. Sparte en god del selv om det egentlig ikke var noen store kjøp som stod på listen. Totalt sett slapp jeg vel unna med 5-7000 fra oppført pris på gavelisten. Ikke 100% oversikt enda. Eneste impulskjøpet ble DAC som ble linket til her i tråden. 2 Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 YES det kom audio pro også på tilbud gitt. Da ble det høyttalere til pcen også. Nå må jeg bare bestemme meg for hvit eller sort Hvilke høyttalere mener du? Har vært på utsikt etter nye pc-høyttalere i åresvis nå! Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Syns også Prisguide sin oversikt over de fleste butikkene som har salg var ganske greit. Vanskelig å komme på alle forskjellig butikker som kanskje har salg. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 YES det kom audio pro også på tilbud gitt. Da ble det høyttalere til pcen også. Nå må jeg bare bestemme meg for hvit eller sort Hvilke høyttalere mener du? Har vært på utsikt etter nye pc-høyttalere i åresvis nå! http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/hoyttalere/ADDONT14WH/audio-pro-addon-t14-active-hoyttaler-hvit Gjort det veldig bra i tester. ---- Jeg klarer ikke bestemme.meg for farge dog. Du vet du bor i et I land når det største problem er hvilken farge du skal kjøpe på et par høytalere. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 YES det kom audio pro også på tilbud gitt. Da ble det høyttalere til pcen også. Nå må jeg bare bestemme meg for hvit eller sort Link? Takk Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Syns også Prisguide sin oversikt over de fleste butikkene som har salg var ganske greit. Vanskelig å komme på alle forskjellig butikker som kanskje har salg.Problemt med prisguide og andre er at se bare finner der som er mest populært. Den DACen fks hadde du ikke funnet der. Som igjen er kanskje mitt beste kjøp. Poenget med denne tråden er vel mer å gi tips på forskjellige tilbud og anbefale produkter. Samt finne de hidden gemsene. Problemet at det går litt fort her inne. Så er lett å glipp av noe 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 YES det kom audio pro også på tilbud gitt. Da ble det høyttalere til pcen også. Nå må jeg bare bestemme meg for hvit eller sort Link? Takk http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/hoyttalere/ADDONT14WH/audio-pro-addon-t14-active-hoyttaler-hvit Finnes også i sort. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Takk for tipset om Philips Fidelio X2/00 for 995,-. For fri frakt må man over 1000,-. Ha lagt til BaByliss Twist Secret flettemaskin TW1100E for 29,- for å unngå fraktpris, haha. 5 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Takk for tipset om Philips Fidelio X2/00 for 995,-. For fri frakt må man over 1000,-. Ha lagt til BaByliss Twist Secret flettemaskin TW1100E for 29,- for å unngå fraktpris, haha.Den babylissen kan være en fin julegave da 1 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Evt refleksbånd til 10 om man er en kjiping som meg 2 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Hehe, jeg la til Contigo Swish drikkeflaske, men jeg tør nok ikke å bruke den blant folk da fargen ble lilla Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Der var alle 4K UHD filmene fra CDON til 99 kroner også utsolgt gitt. Godt en var tidlig ute 1 Lenke til kommentar
Fish Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Er denne verdt det om man har iPhone? http://cdon.no/elektronikk/huawei-watch-g00-svart-p35921440 Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 YES det kom audio pro også på tilbud gitt. Da ble det høyttalere til pcen også. Nå må jeg bare bestemme meg for hvit eller sort Link? Takk http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/hoyttalere/ADDONT14WH/audio-pro-addon-t14-active-hoyttaler-hvit Finnes også i sort. Aah, så bra ut, men får opp "ikke tilgjengelig" på den sorte utgaven selv om det står 100+ på hovedlager. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Fikk ikke vært så aktiv i denne tråden da jeg glemte passordet til kontoen min, men må bare takke alle som har kommet med tips her! Har spart en god del grunnet denne tråden og kan endelig si meg ferdig med shoppingen på en stund hehe. Det ble følgende på meg: 5.1 surround klipsch(rp280f, r-112sw, rp-440c,rp 250s)---->25k Samsung 7 serie 65 tommer(skulle helst hatt 8 serie men den kom ikke på tilbud gitt ) Skyrim og hitman samt ps4 pro 2 stk logitech harmony elite UBDK8500 UHD filmene på tilbud hos cdon, samt litt diverse julegaver. For de av dere som ikke fikk handlet dac til en billig penge anbefaler jeg denne; http://www.lydogbilde.no/test/hi-fi/hifime-sabre-9018-usb-dac Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Var for treg i går, er det noe BT headset på tilbud i dag? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 (endret) YES det kom audio pro også på tilbud gitt. Da ble det høyttalere til pcen også. Nå må jeg bare bestemme meg for hvit eller sort Link? Takk http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/hoyttalere/ADDONT14WH/audio-pro-addon-t14-active-hoyttaler-hvit Finnes også i sort. Aah, så bra ut, men får opp "ikke tilgjengelig" på den sorte utgaven selv om det står 100+ på hovedlager. Fikk heldigvis bestilt svart etter å ha kverrulert med meg selv i 1 time. Men de kommer sikkert snart på tilbud igjen. Siden de har så mange tenker jeg. Men hvit funker jo det også Endret 26. november 2016 av henrikrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå