Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd

Anbefalte innlegg

Bare å sitte klar med kredittkortet når det legges ut natt til onsdag på lefdal?

Eller gjelder disse tilbudene kun i butikken?

Hm. Vil overraske meg veldig om ikke tilbudene også er på nett, sånn har det vært i en "årrekke". Står også at nettbutikken har 100+ på lager, jeg skal ihvertfall holde meg våken natt til onsdag å teste :)

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig offtopic men fy dæven for en pris for å tørke klær. Jeg kjøpte en til 4500 for noen år siden, det blir tørt det og :p

Hehe, ja. Det er mye unyttig teknologi som gjør at prisen blir høy, med duft greier osv. Kjøper dyre hvitevarer så jeg har en unnskyldning til samboer når jeg skal ha kjøpte TV eller subwoofer osv :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Blir spennende dette! Har litt ymse black friday erfaringer fra før, men i år skal det bli fangst!

Er ute etter en TV hvertfall (ks7005) og muligens ei spillmus til pc-en. Ellers hadde jeg ikke blitt deprimert om det hadde kommet et knalltilbud på oculus rift i en eller annen utenlandsk nettbutikk.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det kommer noen bra anlegg?

Trenger ett til hjemmekino :)

Lsound har hatt tilbud gjennom hele november (blant annet på SVS subber osv)

Hifiklubben har også sånn "pre" black friday, kommer sikkert mer fra de etterhvert.

Komplett har sikkert Klipsch på tilbud for 965113 gang.

----

Noen som har noen formening om denne støvsugeren forøvrig?

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2956298

Koster 799,-. Så helt ok, vært på tilbud til 999 før, men virka grei til prisen ihvertfall.  :hmm:

Lenke til kommentar

Veldig offtopic men fy dæven for en pris for å tørke klær. Jeg kjøpte en til 4500 for noen år siden, det blir tørt det og :p

Hehe, ja. Det er mye unyttig teknologi som gjør at prisen blir høy, med duft greier osv. Kjøper dyre hvitevarer så jeg har en unnskyldning til samboer når jeg skal ha kjøpte TV eller subwoofer osv :p

Varmepumpeteknologi som er i nyere tørketromler er jo helt supert, i tillegg til selvrens av filter. Enkelte modeller har også mulighet for å koble slange til og droppe vanntanke og dermed få vann direkte i sluket.

Selv er jeg ekstremt glad i Siemens når det kommer til hvitevarer :) 

Rart at ikke komplett har hengt seg på de andre med tilbud alt fra i morgen av. Håper virkelig at noen kommer med bra pris på en av S7 utgavene :)

Lenke til kommentar

Bosch Siemens har mange ganger vunnet tester av hvitevarer, og skal være bra på komfyr, kjøl, og frys hvertfall.

Ellers er det hipp som happ hva man velger, personlig har jeg lagt fra meg merkefokuset og velger litt forskjellig avhengig av hva det er.

Ingen er gode på alt, men de fleste er gode på noe.

Lenke til kommentar

Blir veldig off topic dette nå, men jeg hadde også ulike merker tidligere. Den store forskjellen for min del var ikke under bruk, men den dagen noe ble ødelagt. 

Siemens hadde folk på døren her dagen etter jeg tok kontakt, mens på andre merker har jeg opplevd å måtte vente i opp til 14 dager før noen kommer å ser på hva som kan være feil. Var nettopp den glimrende servicen og viljen til å ordne opp i fra siemens som ble avgjørende da jeg byttet ut alt av hvitevarer her hjemme. 

Lenke til kommentar

Alle partivaresalgene (lefdal/elkjøp) som blir før selve black friday - kan man regne med å få kjøpt dem på nett? Eller er disse forbeholdt fysisk oppmøte i butikk only? Noen som har vært borti før hvordan dette funker på systembasis? (Regner jo med nettsider kommer til å bryte sammen nå og, as is tradition).

Vil det f eks funke å legge det i handlekurv før kl 00.00 natt til, og så oppdatere kurv, eller må man aktivt klikke etter 00.01 ol?

Lenke til kommentar

Vet ikke om det har blitt nevnt tidligere, men Samsungs 78" 9 serie TV selger lefdal 15 000,- billigere enn elkjøp, begge på tirsdag.

EDIT: Fikk ikke med meg at det var to forskjellige serier:

Den Elkjøp selger er flaggskipet til Samsung og har full array lokal dimming

Begge selskapene selger den (UE78KS9005XXE) på krona til samme pris (34995). De har til og med samme beskrivelse av spesifikasjonene, i samme rekkefølge og med samme rabatt for RiksTv. Vareutvalget ellers er også veldig likt. Kanskje ikke så rart når begge selskapene er eid av Dixons og de to navnene har som hovedfunksjon å gi en illusjon av konkurranse i markedet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Står jo at det starter 6.30.

Er jo bare å teste på nett ved midnatt, så igjen 6.30. Om det ikke går så er det mandagstilbudene en eventuelt går glipp av med å komme for sent til butikken.

Kanskje noen skal spørre på lefdal/elkjøp sin nettside.

Nei, det står at dørene åpner kl 06:30 på mandag fredag. Det er ikke det samme som at det åpnes for nettsalg på det klokkeslettet.

Mine kilder i Lefdal/Elkjøp sier at tilbudene blir tilgjengelige på nett noen timer senere, dvs sånn ca kl 10-11.

EDIT: Det står fredag, ikke mandag.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Står jo at det starter 6.30.

Er jo bare å teste på nett ved midnatt, så igjen 6.30. Om det ikke går så er det mandagstilbudene en eventuelt går glipp av med å komme for sent til butikken.

Kanskje noen skal spørre på lefdal/elkjøp sin nettside.

Nei, det står at dørene åpner kl 06:30 på mandag. Det er ikke det samme som at det åpnes for nettsalg på det klokkeslettet.

Mine kilder i Lefdal/Elkjøp sier at tilbudene blir tilgjengelige på nett noen timer senere, dvs sånn ca kl 10-11.

Da ser vi om dine kilder er troverdige om maks 15 timer :)

Lenke til kommentar

Utrolig irriterende at Google Pixel C ikke er prioritert i Norge, tenkte å kjøpe et bra nettbrett som julegave. Vet at Proshop har en import versjon, men den er litt dyr.

- 6000 kr i én julegave er galskap!

- Hva er en importversjon? Så vidt jeg vet produseres ingen telefoner i Norge. Alt er importert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...