Mr Pepe Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Må ikke glemme forrige black friday hvor alle hjemmesidene ble rekt og man kom ikke inn på en dritt pga stor pågang. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Vi får se i morgen om de har lært og oppgradert serverne sine. Jeg tviler. 2 Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 De kneler nok Jeg. Blir sittende oppe til jeg er ferdig.. forhåpentligvis kneler ingenting for jeg har en date med noen tilbud på et kjøpesenter klokka 7 imorgen tidlig og må derfor opp 05:30 igjen... blir en hard natt:( Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) http://www.prisjakt.no/prisliste/ Butikker uten logo betaler ikke Endret 24. november 2016 av Dubious Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Prisjakt og prisguide må gjøre store penger, får vel en cut for hver eneste som kjøper via deres lenker. Regner med de gjør det greit nå, ja. Det er faktisk pris per klikk, og ikke per kjøp. Så hver gang du klikker deg inn på en nettbutikk via Prisjakt må butikken betale mellom 1 og 3 kroner avhengig av avtalen de har. Prisguide er bittelitt dyrere, såvidt jeg vet. Kelkoo er igjen noen øre dyrere enn Prisguide. I tillegg er det vel en fast månedsavgift som varierer ut fra hvilken avtale butikken har, og hvor mye funksjonaliteten butikken ønsker i forhold til datahenting/analyse. Det er mulig "gigantene" (eks. Komplett) har andre avtaler som f.eks. pris per kjøp. Det vet jeg ikke. Beklager off-topic... Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe i morgen, men det sa jeg i fjor også.... At de får 1-3 kr per klikk??? Det har jeg vondt for å tro! Jeg er 90% sikker på at det ligger i det leiet, men kan godt sjekke en faktura neste gang jeg er på jobb om det er det du vil.. :-) Skal sies at dette ikke er så forferdelig mye som det høres ut som, da disse tjenestene genererer grisemye salg (iallfall om man ligger med en "fornuftig" pris i forhold til konkurrenter og har ting på lager). Det vil jeg gjerne se ja! Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ja, de genererer nok en god del salgs via deres linker. Så 3 kr per klikk er nok ikke så dyrt. God butikk det der. Prisjakt er jo populære i flere land også Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ja, de genererer nok en god del salgs via deres linker. Så 3 kr per klikk er nok ikke så dyrt. God butikk det der. Prisjakt er jo populære i flere land også Det er 100% sikkert at det er andre priser hos de største kjedene. Hadde ikke disse sidene fått med seg elkjøp, komplett osv så hadde jo veldig mange brukt konkurrentene for å sjekke pris istedet. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 NEEEEEEEEEEEEEI Jeg mista min Samsung s5 i gulvet i dag så skjermen sprakk og nå viser den bare hvit bakgrunn med masse rosa grønne og svarte krystaller !!! Faaaaaaaan hahahaha Og rett før black friday da, fy fan ja. Da må jeg Asap ha ny phone og legge andre ting på is. Hvor blir det tilbud på ny telefon, ser at noen av operatørene reklamer for black friday, men syntes det er dårlig tilbud. Kanskje en S7 feks til 4000 er bra kjøp kontant ? Har Hello fra før av og det er ganske billig abonnement Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 NEEEEEEEEEEEEEI Jeg mista min Samsung s5 i gulvet i dag så skjermen sprakk og nå viser den bare hvit bakgrunn med masse rosa grønne og svarte krystaller !!! Faaaaaaaan hahahaha Og rett før black friday da, fy fan ja. Da må jeg Asap ha ny phone og legge andre ting på is. Hvor blir det tilbud på ny telefon, ser at noen av operatørene reklamer for black friday, men syntes det er dårlig tilbud. Kanskje en S7 feks til 4000 er bra kjøp kontant ? Har Hello fra før av og det er ganske billig abonnement P9 i dag på Elkjøp til 2995, og i morgen på Expert til 2888. Hvor finner du S7 til 4k? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 NEEEEEEEEEEEEEI Jeg mista min Samsung s5 i gulvet i dag så skjermen sprakk og nå viser den bare hvit bakgrunn med masse rosa grønne og svarte krystaller !!! Faaaaaaaan hahahaha Og rett før black friday da, fy fan ja. Da må jeg Asap ha ny phone og legge andre ting på is. Hvor blir det tilbud på ny telefon, ser at noen av operatørene reklamer for black friday, men syntes det er dårlig tilbud. Kanskje en S7 feks til 4000 er bra kjøp kontant ? Har Hello fra før av og det er ganske billig abonnement Det var synd. Hørte at P9 var også meget bra kjøp. Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Noen som har hatt s6 og P9 og kan sammenligne disse litt? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 NEEEEEEEEEEEEEI Jeg mista min Samsung s5 i gulvet i dag så skjermen sprakk og nå viser den bare hvit bakgrunn med masse rosa grønne og svarte krystaller !!! Faaaaaaaan hahahaha Og rett før black friday da, fy fan ja. Da må jeg Asap ha ny phone og legge andre ting på is. Hvor blir det tilbud på ny telefon, ser at noen av operatørene reklamer for black friday, men syntes det er dårlig tilbud. Kanskje en S7 feks til 4000 er bra kjøp kontant ? Har Hello fra før av og det er ganske billig abonnement P9 i dag på Elkjøp til 2995, og i morgen på Expert til 2888. Hvor finner du S7 til 4k? Finner ikke det, men det er jo det jeg vil skal komme. Hvis det dukker opp 32gb s7 til 4000 så blir det kjøp. Burde være realistisk det, hvis ikke det kommer så får man bare kjøre en 12 måneders binding et sted. Men hello er jeg fornøyd med å billig da 200 i måneden 3gb så bedre med kontant kjøp av telefon. Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Tror ikke det er realistisk. S6 var jo på Black tilbud her om dagen til 3700 om jeg ikke tar feil. S7 til 300kr ekstra, nahh Endret 24. november 2016 av rohin Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Tror ikke det er realistisk. S6 var jo på Black tilbud her om dagen til 3700 om jeg ikke tar feil. S7 til 300kr ekstra, nahh buuuuu minus poeng til deg ikveld rohin ! :/ Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ser at det er mulig å reserve varer som er på salg i morgen, men tror dere jeg må betale full pris når jeg henter siden den er bestilt når den fortsett ligger til fullpris i nettbutikken? Gjelder G-sport. Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Haha. P9 en til 2888kr høres ut som en ganske god oppgradering fra s5 da. Får også s6 demo / brukt men "pusset opp" på info care store til 2900kr. Vil tro en får solgt P9 en for rundt 1500 kr pent brukt om et år - og da kjøpe samsung s8 som sikkert har noen kampanjer da den da har vært på markedet over et halvt år. Men det blir synsing Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ser at det er mulig å reserve varer som er på salg i morgen, men tror dere jeg må betale full pris når jeg henter siden den er bestilt når den fortsett ligger til fullpris i nettbutikken? Gjelder G-sport. Stor sjanse for det ja Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Noen som har sett noen tilbud på trådløse øreplugger? Type Bose soundsport eller lignende Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ice.no har forresten markedsført sin Black Friday en del de siste dagene, tilbudene blir lagt ut midnatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå