gunnberg Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Denne MI boxen er på tilbud nå også. Kjøpte den på det store 11.11 salget, men er satt ned ytterligere 5$ nå. Fullverdig Android TV (ikke bare en tv boks som kjører Android OS). Med Google Cast innebygd og mulighet for Kodi + fjernkontroll. Har dog lest litt blanda drops ang 4k streamingen, men 550kr kontra shield tv føler jeg er value for money (4k kommer jeg til å bruke Plex / Netflix ol til på selve smart TVen) http://s.aliexpress.com/qEbeIRr2 Takker! Din jævel! Da har jeg bestilt enda en duppedings jeg egentlig ikke trenger Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 ektekrystall.no har -20% Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal kjøpe P9 eller ikke. Stort minus at den ikke er vanntett, men stort pluss med prisen. Lenke til kommentar
KenSkog Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Har du andre fugler som vet noe om 55" LED-skjermer? Får vi noen mid range modeller fra Samsung eller Sony på tilbud? Foreløpig ser det ut som om det enten er toppmodeller eller de aller billigste modellene som det har vært skikkelig tilbud på. Dessverre. Du har hatt UE55KU6045, den var på tilbud i dag, men kommer vel tilbake. Det vil jeg vel kalle "mid range". Da hoppet opp blir som regel 7-serien. Jeg har ikke sett den selv, men jeg er litt skeptisk. Den har vel 50hz og uten mikro-dimming? 6405 koster endel mer, har 100hz og mikrodimming. Tror det er en bedre TV. Den er vel ikke like lyssterk som en 7- eller 8-serie, men i relativt mørke rom skulle man tro man skulle klare seg fint uten 1000 nits. Komplett har 6405 55" til 8k - satt ned fra 9k, men det er ikke akkurat et voldsomt tilbud. Kanskje man kan være heldig med et tilbud på KD-55XD7005 eller 8505 til 7 eller 8k på fredag. Det er vel gode skjermer. I tillegg får man Android (Kodi, og andre mer eller mindre lovlige programmer) samt støtte for Google cast. Ble et UE55KU6075 på meg i går, etter et par dager med (alt for mye) research. Det kan sies at det er lett å henge seg opp i tekniske detaljer som i praksis utgjør minimalt for faktisk bruk, for de fleste. Sammenlignet en 6075 og en 7005 side om side, i butikken, hvor de spilte av av nøyaktig samme 4k HDR materiale. I mine amatørøyne var forskjellen marginal. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Prisjakt og prisguide må gjøre store penger, får vel en cut for hver eneste som kjøper via deres lenker. Regner med de gjør det greit nå, ja. Det er faktisk pris per klikk, og ikke per kjøp. Så hver gang du klikker deg inn på en nettbutikk via Prisjakt må butikken betale mellom 1 og 3 kroner avhengig av avtalen de har. Prisguide er bittelitt dyrere, såvidt jeg vet. Kelkoo er igjen noen øre dyrere enn Prisguide. I tillegg er det vel en fast månedsavgift som varierer ut fra hvilken avtale butikken har, og hvor mye funksjonaliteten butikken ønsker i forhold til datahenting/analyse. Det er mulig "gigantene" (eks. Komplett) har andre avtaler som f.eks. pris per kjøp. Det vet jeg ikke. Beklager off-topic... Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe i morgen, men det sa jeg i fjor også.... Endret 24. november 2016 av Knewt 1 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) La til UE55KU6075 i handlevognen shap kl 10.00 for å bestille. Selvsagt umulig. Plutselig ble den bare borte fra handlekurven. Flott. Nå er det utsolgt. Lurer på hvor mange de egentlig hadde til salgs på nett. Endret 24. november 2016 av deleder Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Er det noen SSDer på tilbud, tenker da på ca 250GB-500GB størrelse! Gjerne svar på denne mld viss dere finner noen, slik at jeg får varsel på dette. Skal brukes i Playstation 4 og i bærbar PC Lenke til kommentar
deleder Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Er det noen SSDer på tilbud, tenker da på ca 250GB-500GB størrelse! Gjerne svar på denne mld viss dere finner noen, slik at jeg får varsel på dette. Skal brukes i Playstation 4 og i bærbar PC Kan du ikke bare sjekke/opprette varsel på prisguide.no? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ikke vits med SSD disk i playsatation 4. Skaff hybrid harddisk eller ren harddisk. Intel 600p SSD 512 GB lagringsdisk gir deg mest ytelse for prisen, var ikke lenge man fikk samsung 840 evo til samme pris. Hvis laptopen støtter den. 1 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ikke vits med SSD disk i playsatation 4. Skaff hybrid harddisk eller ren harddisk. Intel 600p SSD 512 GB lagringsdisk gir deg mest ytelse for prisen, var ikke lenge man fikk samsung 840 evo til samme pris. Hvis laptopen støtter den. Bare pass på at den der er pcie og ikke sata (prisen er ikke den beste heller mtp at jeg kjøpte for under 1100 for under en måned siden) Lenke til kommentar
roonaldo Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 La til UE55KU6075 i handlevognen shap kl 10.00 for å bestille. Selvsagt umulig. Plutselig ble den bare borte fra handlekurven. Flott. Nå er det utsolgt. Lurer på hvor mange de egentlig hadde til salgs på nett. Det er fordi de ikke holder tida de har satt opp, sjekket tilfeldigvis 9:49 og da var den der til 4995,- 1 Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 La til UE55KU6075 i handlevognen shap kl 10.00 for å bestille. Selvsagt umulig. Plutselig ble den bare borte fra handlekurven. Flott. Nå er det utsolgt. Lurer på hvor mange de egentlig hadde til salgs på nett. Det er fordi de ikke holder tida de har satt opp, sjekket tilfeldigvis 9:49 og da var den der til 4995,- Stemmer dette, kjøpte mitt headsett i går 5 min før kl 10. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Tilbudene begynner litt før klokken 10 har jeg sett, senest i dag på P9 da den var tilgjengelig alt 9.45. La til UE55KU6075 i handlevognen shap kl 10.00 for å bestille. Selvsagt umulig. Plutselig ble den bare borte fra handlekurven. Flott. Nå er det utsolgt. Lurer på hvor mange de egentlig hadde til salgs på nett. Det er fordi de ikke holder tida de har satt opp, sjekket tilfeldigvis 9:49 og da var den der til 4995,- Stemmer, samme gjaldt P9 i dag. Var tilgjengelig rundt 9.45 til nedsatt pris hos Elkjøp. Lenke til kommentar
Doge Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Tilbudene begynner litt før klokken 10 har jeg sett, senest i dag på P9 da den var tilgjengelig alt 9.45. La til UE55KU6075 i handlevognen shap kl 10.00 for å bestille. Selvsagt umulig. Plutselig ble den bare borte fra handlekurven. Flott. Nå er det utsolgt. Lurer på hvor mange de egentlig hadde til salgs på nett.Det er fordi de ikke holder tida de har satt opp, sjekket tilfeldigvis 9:49 og da var den der til 4995,- Stemmer, samme gjaldt P9 i dag. Var tilgjengelig rundt 9.45 til nedsatt pris hos Elkjøp. Ikke rart det var tomt klokken 10:03 da jeg var innom i dag. Endret 24. november 2016 av Ryoki Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Kjøpte Huawei P9 til 2990,- hos Lefdal på tirsdagen. Ser nå at Expert har den i morgen til 2888,-. https://www.expert.no/mobil/mobiltelefon/huawei-p9-silver/p-259996/?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Kjøpte Huawei P9 til 2990,- hos Lefdal på tirsdagen. Ser nå at Expert har den i morgen til 2888,-. https://www.expert.no/mobil/mobiltelefon/huawei-p9-silver/p-259996/?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt oj, står det ikke 3333 i avisa til expert, grei priskrig det da Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 henrikrox: noe info om når de nye avisene for de 3 "store" vil kommer ut? Kommer du til å legge opp link til de i første posten? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Prisjakt og prisguide må gjøre store penger, får vel en cut for hver eneste som kjøper via deres lenker. Regner med de gjør det greit nå, ja. Det er faktisk pris per klikk, og ikke per kjøp. Så hver gang du klikker deg inn på en nettbutikk via Prisjakt må butikken betale mellom 1 og 3 kroner avhengig av avtalen de har. Prisguide er bittelitt dyrere, såvidt jeg vet. Kelkoo er igjen noen øre dyrere enn Prisguide. I tillegg er det vel en fast månedsavgift som varierer ut fra hvilken avtale butikken har, og hvor mye funksjonaliteten butikken ønsker i forhold til datahenting/analyse. Det er mulig "gigantene" (eks. Komplett) har andre avtaler som f.eks. pris per kjøp. Det vet jeg ikke. Beklager off-topic... Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe i morgen, men det sa jeg i fjor også.... At de får 1-3 kr per klikk??? Det har jeg vondt for å tro! 3 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 henrikrox: noe info om når de nye avisene for de 3 "store" vil kommer ut? Kommer du til å legge opp link til de i første posten? Fikk ikke vite det. Men helt sikkert etter stengetid i kveld tenker jeg. Som sagt. Vet bare et en av de skal ha enda en avis. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Prisjakt og prisguide må gjøre store penger, får vel en cut for hver eneste som kjøper via deres lenker. Regner med de gjør det greit nå, ja. Det er faktisk pris per klikk, og ikke per kjøp. Så hver gang du klikker deg inn på en nettbutikk via Prisjakt må butikken betale mellom 1 og 3 kroner avhengig av avtalen de har. Prisguide er bittelitt dyrere, såvidt jeg vet. Kelkoo er igjen noen øre dyrere enn Prisguide. I tillegg er det vel en fast månedsavgift som varierer ut fra hvilken avtale butikken har, og hvor mye funksjonaliteten butikken ønsker i forhold til datahenting/analyse. Det er mulig "gigantene" (eks. Komplett) har andre avtaler som f.eks. pris per kjøp. Det vet jeg ikke. Beklager off-topic... Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe i morgen, men det sa jeg i fjor også.... At de får 1-3 kr per klikk??? Det har jeg vondt for å tro! Jo, det stemmer faktisk det. Mye mer for dyre produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå