Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Ikke noen som har funnet fredagsprisene til Elkjøp, Lefdal, Expert etc enda?

huh? de står jo i avisene, linket i førstepost

 

 

------------------

 

 

Da var headset bestilt, dæven og de PS4 slim gikk fort, leste 100+ på lager for 15 min sida, nå er det tomt. men var jo fin pris også da

Endret av henrikrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei. Ser nå jeg postet dette i feil tråd.

 

Ser etter tv til mine foreldre. Er dette en god/ok tv til 5k? Den er alt bestilt så er ikke krise om den må i retur.

 

http://www.elkjop.no...t-tv-ue55ku6075

 

Ser prisstatistikken den har gått opp og ned til 7k.

 

6-serien har fått god omtale i  USA og i England, da med litt forskjellige modellnavn. 

 

Det er litt vanskelig å holde styr på alle modellene i 6serien, skriver man ue55ku6 i prisjakt så ser man fort. Men til prisen er det ekstremt mye TV for pengene ihvertfall.

 

ble fort utsolgt den i dag også gitt :p

Lenke til kommentar

 

 

Hei. Ser nå jeg postet dette i feil tråd.

 

Ser etter tv til mine foreldre. Er dette en god/ok tv til 5k? Den er alt bestilt så er ikke krise om den må i retur.

 

http://www.elkjop.no...t-tv-ue55ku6075

 

Ser prisstatistikken den har gått opp og ned til 7k.

 

6-serien har fått god omtale i  USA og i England, da med litt forskjellige modellnavn. 

 

Det er litt vanskelig å holde styr på alle modellene i 6serien, skriver man ue55ku6 i prisjakt så ser man fort. Men til prisen er det ekstremt mye TV for pengene ihvertfall.

 

ble fort utsolgt den i dag også gitt :p

 

 

Tusen takk for tilbakemelding :) Jeg leste selv litt rundt men ville høre litt her også. Er enig det er veldig vanskelig å holde styr på alle 6 modellene. Tror det var et ok kjøp.

 

Da får jeg håpe på gode tilbud på router, SSD og kanskje en nye PC skjerm!

Lenke til kommentar

Litt offtopic, men jeg vurderer å kjøpe et par med hodetelefoner til å bruke hjemme/jobb, evt småreising hvis portable. Gaming, musikk, filmer. Har sett litt på ATH M50X. Hvordan er Fidelio X2 sammenlignet med ATH m50x?

Jeg har øreproppene Fidelio S2, og må si at jeg f.eks savner litt mer bass på disse.

 

X2 er åpen hodetelefon. Det gir bedre lyd, men til gjengjelde leker de all lyd ut i rommet og all lyd kommer inn.

 

Om det er en del støy på arbeidsplassen, er ikke det vits med åpent. Eller om andre kan bli forstyrret. De er alt annet enn portable heller.

 

Ellers er det fantastisk headset som gir helt ekstreeeeeemt mye lyd for pengene, selv til 2k...

Lenke til kommentar

 

Ikke noen som har funnet fredagsprisene til Elkjøp, Lefdal, Expert etc enda?

huh? de står jo i avisene, linket i førstepost

 

 

------------------

 

 

Da var headset bestilt, dæven og de PS4 slim gikk fort, leste 100+ på lager for 15 min sida, nå er det tomt. men var jo fin pris også da

 

 

At det "virkelige" Black Fridaysalget er i avisene...? (Jeg mener, jeg tror det blir mer enn det som står i disse avisene, at en del holdes hemmelig fram til den dagen.)

Endret av nor50
Lenke til kommentar

 

 

Ikke noen som har funnet fredagsprisene til Elkjøp, Lefdal, Expert etc enda?

huh? de står jo i avisene, linket i førstepost

 

 

------------------

 

 

Da var headset bestilt, dæven og de PS4 slim gikk fort, leste 100+ på lager for 15 min sida, nå er det tomt. men var jo fin pris også da

 

 

At det "virkelige" Black Fridaysalget er i avisene...?

 

 

Bare å se hva de har på tilbud på fredagen i kundeavisen :)

Lenke til kommentar
 

 

X2 er åpen hodetelefon. Det gir bedre lyd, men til gjengjelde leker de all lyd ut i rommet og all lyd kommer inn.

 

Om det er en del støy på arbeidsplassen, er ikke det vits med åpent. Eller om andre kan bli forstyrret. De er alt annet enn portable heller.

 

Ellers er det fantastisk headset som gir helt ekstreeeeeemt mye lyd for pengene, selv til 2k...

 

Ser ut som mange var enig med deg, siden det nå er utsolgt :p Flaks at jeg rakk å bestille. Litt rart står 100+ på nettlager. Kan jo få tak i butikk fortsatt da, hvis det ikke bare er en bug.

Lenke til kommentar

 

 

X2 er åpen hodetelefon. Det gir bedre lyd, men til gjengjelde leker de all lyd ut i rommet og all lyd kommer inn.

 

Om det er en del støy på arbeidsplassen, er ikke det vits med åpent. Eller om andre kan bli forstyrret. De er alt annet enn portable heller.

 

Ellers er det fantastisk headset som gir helt ekstreeeeeemt mye lyd for pengene, selv til 2k...

 

Ser ut som mange var enig med deg, siden det nå er utsolgt :p Flaks at jeg rakk å bestille. Litt rart står 100+ på nettlager. Kan jo få tak i butikk fortsatt da, hvis det ikke bare er en bug.

 

 

Uansett ny mulighet på lørdag hos Elkjøp for dem som ikke fikk kjøpt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen formening om Sphero BB-8 kan være en fin julegave til en 6-åring?

 

Ser den er på tilbud hos expert nå.

Hadde jeg fått en sånn som 6-åring, så hadde ihvertfall jeg vært fornøyd. Jeg lekte bare med LEGO og var fornøyd med det. Den styres vel fra tlf/nettbrett, greit å ha i bakhodet, men ser ut som en artig sak.

 

Her har du en 29 min review. hehe

 

Lenke til kommentar

Jeg fant en mulighet å legge de inn i handlekorgen selv om det står "ikke tilgjengelig". Er du litt html kyndig så kan du bare endre på knappen med dette:

<span class="add-to-basket wide" 
data-href="http://www.lefdal.com/INTERSHOP/web/WFS/store-lefdal-Site/no_NO/-/NOK/ViewCart-AddProductByAjax?SKU=FIDELIOX2&Quantity=1&AddToCart=true"
 title="Legg i handlekurven"><span>Legg i handlekurven</span></span>

Nå vet jeg ikke om det fungerer å bestille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ikke noen som har funnet fredagsprisene til Elkjøp, Lefdal, Expert etc enda?

 

huh? de står jo i avisene, linket i førstepost

 

 

------------------

 

 

Da var headset bestilt, dæven og de PS4 slim gikk fort, leste 100+ på lager for 15 min sida, nå er det tomt. men var jo fin pris også da

 

X2 du bestilte? Hvis ja hvor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...