VinceK Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Hvis man har en blue ray film lastet ned på 20gb. Streamer Plex den greit til TVen da? Eller er det mye bedre å ha en ekstern harddisk man kobler direkte til TVen? Regner med at de nye TVene har mulighet til å koble til eksterne disker. Nå som jeg kjøper ny tv som virkelig kan kjøre god kvalitet på blu ray er det interessant å kjøpe en med minst 2TB. 4k filmer er vel på rundt 100 gb minst vil jeg tro. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Jeg satser på at alle tar turen til den i stavanger så får jeg fred til å sulle med mine tilbud.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Hvis man har en blue ray film lastet ned på 20gb. Streamer Plex den greit til TVen da? Eller er det mye bedre å ha en ekstern harddisk man kobler direkte til TVen? Regner med at de nye TVene har mulighet til å koble til eksterne disker. Nå som jeg kjøper ny tv som virkelig kan kjøre god kvalitet på blu ray er det interessant å kjøpe en med minst 2TB. 4k filmer er vel på rundt 100 gb minst vil jeg tro. Funker fjell det. Har prøvd på WIFI og ethernet og er ikke stress. Som regel er det flere også som er koblet til Plex serveren og den har ikke noe problemer med å fordele arbeidet. Jeg bruker ikke Plex selv, men vi kjører plex og kodi på samme bibliotek. Så samboer kan se det hu vil på iPaden uten stress, så kan jeg bruke Kodi i hjemmekinoen. Kodi har litt mer tinkering med skins, og har hatt mindre problemer med loseless lyd. Dog skal du transcode på en NAS, så må den være temmelig kraftig. Mange bruker jo PCene sine og lager til Plex servere, funker det og, men krever jo at PCen er på en del. Mange plex players støtter dog direct play i mange formater. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Ser tv vi kjøpte til hytten kommer på tilbud i morgen. Nå er det 14 dager siden vi kjøpte det, så må vel levere det inn å kjøpe på nytt for å få igjen mellomlegget. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Til de som skal ta turen til Norwegian outlet på fredag. Lykke til. Dere må dra tidlig om dere skal være klar når de åpner. I fjor var det kaotisk med lange køer ut til motorveien og køene fortsatte der så for de som ikke skulle dit hadde de i realiteten kun en fil å kjøre i. Etter åpning var det mye folk foran alle timestilbud gjerne en halvtime i forkant. Stemningen var lettere amper. For to år siden var det greit. Etter fjoråret har ikke jeg tenkt å ta turen dit igjen på black friday. Det er ikke verdt det. Det skal dog sies at jeg hadde små barn med meg. Haha virker sykt. Jeg husker i påsken og hadde med onkelbarna og skulle kjøpe noe påskegodt når det var på tilbud. Folk sloss omtrent blant skumgummi godteriet. Sverger det er noe rart med nordmenn når det er sånne tilbud. Det er nesten USA tilstander. Litt også som juleprisene i fjor. folk går å kjøper surkål til 0.50 øre, og blir intervjua og sier de ikke liker surkål en gang , men det er "så billig". Merkelig greie. 2 Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Norsegear / equipnor har black Friday ukes tilbud I dag med 30-50% på "taktiske" sko. Kan varmt anbefale Adidas GSG 9.2 eller 9.7 til dere som bruker uniform sko / støvler. Kjempe bra pris i dag. Takker for tips! Har hatt de på listen stund. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Ser tv vi kjøpte til hytten kommer på tilbud i morgen. Nå er det 14 dager siden vi kjøpte det, så må vel levere det inn å kjøpe på nytt for å få igjen mellomlegget. Pleier bare å forklare saken i butikken, så pleier de å bare betale mellomlegget i butikken. Men hvis de står på bakbeina, er det jo bare å levere den igjen, så kjøpe samme TVen igjen, ganske tullete løsning men. Hadde en lignende sak med Expert 20% kampanjen. Da fikk jeg ikke nettpris på expert.no. Men så sier jeg at jeg kan jo bruke click&collect og vente 2 timer å så hente varen i butikken til nettpris med 20% DNB kampanje. WHAT Til dems forsvar, så var det første gang de hadde sånn kampanje. Har ikke vært stress etterpå å få nettpris på expert på dnb kampanje. Endret 22. november 2016 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Det brygger opp til priskrig på mat også... rema er på noen småstikk. Bl.a puffet ris kostet 2.90 men når vi skulle betale i kassen så var det 1.90 så innen 3-4 desember tipper jeg det smeller der også. Endret 22. november 2016 av ARJ 1 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Ser tv vi kjøpte til hytten kommer på tilbud i morgen. Nå er det 14 dager siden vi kjøpte det, så må vel levere det inn å kjøpe på nytt for å få igjen mellomlegget. Jeg kjøpte et Steelseries p800 headset på elkjøp forrige tirsdag til 3300kr. 2 dager etterpå kom jeg over black friday tilbudet hvor samme headset var annonsert til 1500kr tok jeg kontakt med elkjøp sin chat på hjemmesiden. Spørte om jeg skulle komme innom med det og kjøpe nytt eller om det kunne løses på en annen måte. Da fikk jeg gavekort på mellomlegget tilsendt på sms. Ingen problemer der med han jeg pratet med hvertfall. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Ser tv vi kjøpte til hytten kommer på tilbud i morgen. Nå er det 14 dager siden vi kjøpte det, så må vel levere det inn å kjøpe på nytt for å få igjen mellomlegget. Pleier bare å forklare saken i butikken, så pleier de å bare betale mellomlegget i butikken. Men hvis de står på bakbeina, er det jo bare å levere den igjen, så kjøpe samme TVen igjen, ganske tullete løsning men. Hadde en lignende sak med Expert 20% kampanjen. Da fikk jeg ikke nettpris på expert.no. Men så sier jeg at jeg kan jo bruke click&collect og vente 2 timer å så hente varen i butikken til nettpris med 20% DNB kampanje. WHAT Til dems forsvar, så var det første gang de hadde sånn kampanje. Har ikke vært stress etterpå å få nettpris på expert på dnb kampanje. Ja får teste. Problemet er at jeg da må på hytten for å hente tv. Nå er det ikke mer enn rundt 1 time å kjøre hver vei, men likevel unødvendig. Kanskje bare kjøpe tv til nye prisen i morgen, så bruke gammel kvittering når det leveres inn igjen på retur. Kanskje litt umoralsk, men det går jo for det samme som å levere inn å kjøpe på nytt. 1 Lenke til kommentar
Bomsta Sjon Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Noen som vet om det kommer noen bra anlegg? Trenger ett til hjemmekino Lsound har hatt tilbud gjennom hele november (blant annet på SVS subber osv) Hifiklubben har også sånn "pre" black friday, kommer sikkert mer fra de etterhvert. Komplett har sikkert Klipsch på tilbud for 965113 gang. ---- Noen som har noen formening om denne støvsugeren forøvrig? http://www.prisjakt.no/product.php?p=2956298 Koster 799,-. Så helt ok, vært på tilbud til 999 før, men virka grei til prisen ihvertfall. https://www.amazon.de/dp/B00QSHGQ2A/ref=asc_df_B00QSHGQ2A37965499?smid=AXKYEO2EE4B65&tag=billigerdempkitchen-21&ascsubtag=UUID835d836189c24989b66e891541b9fc73&linkCode=df0&creative=22514&creativeASIN=B00QSHGQ2A&childASIN=B00QSHGQ2A http://hinta.fi/880069/samsung-vc08qhnjggt-ee "Brutalt" overpriset .. ikke betal mer som 999nok Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Origin: www.origin.com For dere som har remember mastercard (https://www.remember.no/reward/rabatt/origin/) 7% rabatt hos Origin. Endret 22. november 2016 av fwj__ Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 30% off på BF 1 på origin, noen som vet om ett bedre tilbud? Blir nok ikke så mye handling på meg i år,kanskje noe verktøy om jeg kommer over no jeg trenger. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 40% på Overwatch-spillet forresten kjøpte jeg Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Åpner Lefdal sin nettbutikk samme dags tilbud klokken 10 som det ble antydet tidligere? Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Åpner Lefdal sin nettbutikk samme dags tilbud klokken 10 som det ble antydet tidligere? Ja. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 From today, if you upgrade to a GeForce GTX 1070 or 1080 graphics card, system, or laptop, you'll receive a free downloadable copy of Watch Dogs 2, redeemable on Uplay. http://www.geforce.com/whats-new/articles/watch-dogs-2-nvidia-geforce-gtx-bundle Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Blir tilbudene oppdatert på nett i natt eller i morra tidlig? Trenger å få bestilt det philps headsettet (fidelio x2) Edit; nevermind ser det ble besvart rett over her. Im dumb ? Endret 22. november 2016 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Ser tv vi kjøpte til hytten kommer på tilbud i morgen. Nå er det 14 dager siden vi kjøpte det, så må vel levere det inn å kjøpe på nytt for å få igjen mellomlegget.Pleier bare å forklare saken i butikken, så pleier de å bare betale mellomlegget i butikken. Men hvis de står på bakbeina, er det jo bare å levere den igjen, så kjøpe samme TVen igjen, ganske tullete løsning men. Hadde en lignende sak med Expert 20% kampanjen. Da fikk jeg ikke nettpris på expert.no. Men så sier jeg at jeg kan jo bruke click&collect og vente 2 timer å så hente varen i butikken til nettpris med 20% DNB kampanje. WHAT Til dems forsvar, så var det første gang de hadde sånn kampanje. Har ikke vært stress etterpå å få nettpris på expert på dnb kampanje. Ja får teste. Problemet er at jeg da må på hytten for å hente tv. Nå er det ikke mer enn rundt 1 time å kjøre hver vei, men likevel unødvendig. Kanskje bare kjøpe tv til nye prisen i morgen, så bruke gammel kvittering når det leveres inn igjen på retur. Kanskje litt umoralsk, men det går jo for det samme som å levere inn å kjøpe på nytt. Opp til deg. Men jeg har ikke møtt opp med produktet en gang. Bare har sagt jeg har kjøpt x produkt og nå koster det x. Hvis de setter seg på bakbeina så er det bare å si at du kan levere den tilbake for så å kjøpe en ny. Jeg tror ikke de har lyst å ta imot en brukt tv. Da gir de heller mellomlegget og du beholder tven. Så ja. Ville prøvd å bare dratt innom å tatt en prat. Men opp til deg ofcourse Endret 22. november 2016 av henrikrox Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Er det flere som er ute etter 25' 27' Skjermer ? Hvis dere kommer over noe tilbud så bare post i vei ! Trenger ikke heftigste gaming skjermen akkurat. Feks Dell Ultrasharp U2515H virker jo fin og bra. Expert selger asus 27" gamingskjerm for 2222.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå