Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd

Anbefalte innlegg

På HTC's side står det tydelig at prisen er inkludert det lands VAT som det sendes til. Så prisen skal være 799EUR x dagens kurs. Eller mer riktig, den kursen du får med det betalingsmiddelet du bruker. Så kanskje noe sånt som 9,15Kr per EUR for øyeblikket om man for eksempel betaler med VISA? 7310,- De 700,- ekstra for å handle på Elkjøp/Lefdal i stedet med norsk forhandler og 5 års reklamasjonsrett er etter min mening vel verdt det..

Når jeg velger Norge her så får jeg eur 799 samt denne setningen:

"Any additional customs and duties not included"

Så jeg tolker det som at mva. Kommer i tillegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På HTC's side står det tydelig at prisen er inkludert det lands VAT som det sendes til. Så prisen skal være 799EUR x dagens kurs. Eller mer riktig, den kursen du får med det betalingsmiddelet du bruker. Så kanskje noe sånt som 9,15Kr per EUR for øyeblikket om man for eksempel betaler med VISA? 7310,- De 700,- ekstra for å handle på Elkjøp/Lefdal i stedet med norsk forhandler og 5 års reklamasjonsrett er etter min mening vel verdt det..

Når jeg velger Norge her så får jeg eur 799 samt denne setningen:

"Any additional customs and duties not included"

Så jeg tolker det som at mva. Kommer i tillegg.

Du glemte å lese lenger ned.

The price indicated for any digital products includes anticipated VAT based on the Irish VAT rate of 23 %. The applicable VAT rate may change during the course of the shopping session if you are in another location. To see how we calculate VAT, please click here

For ordens skyld. - 23% irsk mva vil bli trukket fra prisen, 25% norsk vil bli lagt på når det kommer til norge + 146 i klareringsgebyr hvis det blir sendt med posten. - Dette gir en totalpris etter dagens kurs (hegnar.no) på 7.546,- - så ja, det kan sikkert lønne seg å betale en femhundrelapp mer på elkjøp. (men jeg sjekket ikke om de hadde tilbud igjen før jeg postet ;))

Så beklager at jeg ikke tok frem teskjeen før, men jeg trodde de fleste her inne hadde handlet fra utlandet. Da tenker jeg vi avslutter denne diskusjonen, så kan de som fortsatt vil lære mer om kostnader ved å bestille varer fra utlandet starte sin egen tråd.

Lenke til kommentar

Ser at TP-Link Archer C5400 koster 2499,- , noen som har erfaring med denne routeren? Ser at den får stort sett bare bra reviews på utenlandske nettsteder, men som vanlig ønsker man litt norske erfaringer får å være bombesikker  :)

Den er iallefall nettop testet; http://www.dinside.no/data/super-rutere-pa-testbenken/65283885

Hvordan er Netgear ruteren sammenlignet med Asus rt-ac3200 

Ser at denne koster nå bare 1999 kr på prisjakt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bodymap Oslo på Arkaden må dessverre legges ned. De har i forbindelse med dette tømmesalg onsdag - fredag fra 14-20. Er du interessert i band merch eller litt alternative klær og andre artikler er det myyyye penger å spare disse dagene.

https://www.facebook.com/bodymaposlo/posts/10154800236134351

Så ikke det før nå. Selv om jeg ikke har handlet der på minst 20 år er det kjipt den er nedlagt. 

Lenke til kommentar

Nei, det er TV med sikkert evig inputlag

ja det er jo det eneste. Men nå er ikke jeg noe hardcore gamer så er ikke så kritisk for mitt bruk.

Tv'en min (Ks7005) har vel 20ms i Game Mode, og det går utmerket for meg å bruke pc'en på den.

Skal man ha en monitor i denne størrelsen må man jo ut med 7000+

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...