aklla Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Fant ett 6TB NAS på elkjøp i stad, til 1600. Aner ikke om det gjelder flere, men syntes prisen var veldig fin 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Fikk fattern til å kjøpe 65'KS7005 til 14 995,- i dag Skal bli gøy å se film der as!! Klør utrolig i kjøpefingern, men frykter den kommer senere enda billigere. Eventuelt at serien over kommer til samme pris... Noen synspunkter? Litt i samme båt, men håper å se Sony Bravia KD-65XD9305 til den prisen. 8-serien er ganske lik 7-serien, du får twin tuner, "bedre" fot, finere bakside og kraftigere lyd samt marginalt bedre lokal dimming og "motion handling". Endret 21. november 2016 av Ed Hunter Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Har egentlig tenkt til å vente et år til eller til Pioneer plasma kuroen min dør ut. Men ender nok opp med en tv til 10-12 tusen nå før jeg går for en OLED om 3 år da de forhåpentligvis har kommet seg en del i pris Finner ikke ue60ks7005 på noe Black Friday Tilbud. Men lefdal 20% rabatt på bursdagen din ut året gjør at jeg kan få den for rundt 10500kr på bursdagen 21. Desember. Det er 500 kr mer enn 55" på super black Friday Tilbud. Så tar ikke av helt enda Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Vært på "black market" på elkjøp og lefdal nå... masse digg billigprodukter som er handlet inn til julegaver til mange. Sprt mye tid på juledritt og ikke minst penger Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Fant ett 6TB NAS på elkjøp i stad, til 1600. Aner ikke om det gjelder flere, men syntes prisen var veldig fin Link? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Beste tilbud på socket 1151-hovedkort er foreløpig på 6%, så jeg håper at det blir bedre tilbud. Ser jo at Komplett & Co. ikke har begynt ennå, så jeg tar det hele med ro enn så lenge... men det klør i kjøpefingeren! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Fant ett 6TB NAS på elkjøp i stad, til 1600. Aner ikke om det gjelder flere, men syntes prisen var veldig fin Link? Fant det i butikken bare, men det er dette: http://www.elkjop.no/product/data/harddisk-ssd-og-nettverksharddisk-nas/SGPRCLDB6TB/seagate-personal-cloud-dual-bay-6-tb-nas Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Fikk fattern til å kjøpe 65'KS7005 til 14 995,- i dag Skal bli gøy å se film der as!! Klør utrolig i kjøpefingern, men frykter den kommer senere enda billigere. Eventuelt at serien over kommer til samme pris... Noen synspunkter? Mener at 9 serien i 65" er på tilbud til kr 17990 ell no på selve fredagen. Fattern ville ikke ha bøyd så derfor så ble det denne Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg håper inderlig det kommer tilbud på Asus ROG Swift PG27AQ. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Fikk fattern til å kjøpe 65'KS7005 til 14 995,- i dag Skal bli gøy å se film der as!! Klør utrolig i kjøpefingern, men frykter den kommer senere enda billigere. Eventuelt at serien over kommer til samme pris... Noen synspunkter? Mener at 9 serien i 65" er på tilbud til kr 17990 ell no på selve fredagen. Fattern ville ikke ha bøyd så derfor så ble det denne Vet du eventuelt hvor? Elkjøp har bare 9 serien i curved. Blir nok å stå over om de bare har curved på blakk fridag og. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Fant ett 6TB NAS på elkjøp i stad, til 1600. Aner ikke om det gjelder flere, men syntes prisen var veldig fin Link? Fant det i butikken bare, men det er dette: http://www.elkjop.no/product/data/harddisk-ssd-og-nettverksharddisk-nas/SGPRCLDB6TB/seagate-personal-cloud-dual-bay-6-tb-nas Har brukt å være gode tilbud på den NAS'en. Kjøpte vel min likense hos Dustin for 2300kr eller noe slikt for vel snart to år siden. Meget fornøyd med kjøpet. Har bare alle videofilene mine der, så kan de spilles av på alle enheter på nettverket.Den dukker og opp som en egen "input" på tv'en så det er bare å trykke play. Utrolig kjekt. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg håper bare at g933 kommer på tilbud! Driver å sikler over det og jeg må ha et nytt trådløst headsett. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Samsung 55" KS7005 til 10 000kr vs LG 55" OLED55B6V til 15 000kr Lenke til kommentar
Everket Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Noen som har peiling om de partivarene lefdal og elkjøp kjører på tirsdag onsdag og torsdag er sånn at man må gå i en butikk eller om det gåt an å kjøpe over nett? Gjelder vel spesielt varer som har begrenset antall. Regner nesten med at man må gå i selve butikken og krysse fingrene ? Endret 21. november 2016 av Everket Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Du kunne kjøpe mandagens partikjøp idag på nett, så er vel det samme tirsdag og utover.. Antar at de har separat lagerstatus for varer solgt i nettbutikken og i varehus. F.eks Samsung 65KS7005: Er nå ca. 30 varehus som har denne i butikk, mens den er forventet på nettlager 25.11 Endret 21. november 2016 av Ed Hunter Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Noen som har peiling om de partivarene lefdal og elkjøp kjører på tirsdag onsdag og torsdag er sånn at man må gå i en butikk eller om det gåt an å kjøpe over nett? Gjelder vel spesielt varer som har begrenset antall. Regner nesten med at man må gå i selve butikken og krysse fingrene ? Du får tak i varene på nett og i butikk, et nettlager er sentralt, stort og uavhengig av butikk lagrene. Folk må også slutte å tro på det der, begrenset antall. Det er bare for å folk i butikken. Står fks på en TV at det er xxx hundre TVer, men så står det samtidig at noe leveringstid forekommer. I fjor, når jeg handlet vaslet jeg inn på en lørdag, de hadde ikke på lager, men var ingen problemer med å bestille opp. Endret 21. november 2016 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Det var mer enn vanlig, men merket ikke mye til det. Tror jeg var eneste på tv-jakt der da. Hvordan var første dag med ny TV? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Samsung 55" KS7005 til 10 000kr vs LG 55" OLED55B6V til 15 000kr Det kommer an på hvor stor bankkonto du har. Det er vel liten tvil om at OLED-en er mange hakk bedre på det fleste områder. 1 Lenke til kommentar
tangenfoto Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Hei, har litt dårlig tid nå og kan derfor ikke bla igjennom avisene selv. Er det noen som vet om Sonos på salg noe sted? Mener å huske at jeg så det et sted i går. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Var på jakt etter. Sonos i fjor selv.. så ingenting sonos tilbud da... virker som de ikke går ned i pris på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå