ProphetSe7en Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Ser ut til å bli lang ventetid for min del også. cdon har solgt flere enheter enn de hadde på lager, så nå aner de ikke når varen er forventet tilbake på lager. Spøker med andre ord for den ene julegaven jeg planla. Det er i alle fall en mye bedre mange andre bedrifter som blir klaget på i denne tråden. Bedre å få informasjon om at de dessverre ikke vet, enn at man stadig får nye lovnader som ikke har noe rot i virkeligheten. Selvfølgelig synd at det ble sånn, men det kan jo skje med ekstremt ordretrykk. Tok de nå fra BF og frem til i går med å gi noen tilbakemelding på at de har feilberegnet antall på lager. At de gir beskjed er vel og bra det, men burde ikke ta 10+ dager å gjøre det. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Gymgrossisten kjørte black friday tilbud og sendte pakkene på mandag. Greit nok det, men de satt ned prisen ytterligere på noen varer på mandag. Men prisen forandrer de ikke på varene som folk har bestilt, selv om varen IKKE ble sendt før på mandag, da prisen ble endret. Jeg synes det der var pill råttent av den butikken - kaldt og kynisk. Hørte det ble litt klaging av den grunn, forståelig nok i min bok! Endret 6. desember 2016 av Everket Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/HUAP9LWH/huawei-p9-lite-dual-sim-smarttelefon-hvit?utm_source=facebook&utm_medium=pid_social&utm_campaign=Uke+49+Prospecting+Ukestilbud+-+Teknologioffensive&utm_id=5841789eb9449f61228b456c&scid=Social54845 P9 til 2490,- på elkjøp nå! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Tok du kontakt med dem og spurte? Et kjøp er en bindende kontrakt og de kan vel ikke endre den uten samtykke? Man kan ikke forvente at de skal ringe til tusenvis av kunder for å fortelle at varen deres er ytterligere satt ned på netthandelens dag, Cyber Monday. @Everket. Endret 6. desember 2016 av Espp Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 P9 til 2490,- på elkjøp nå! P9 Lite vel og merke. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 P9 til 2490,- på elkjøp nå! P9 Lite vel og merke. Er den bra og er tilbudet bra? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Tja, ok pris. Netonnet selger for samme pris, så vil ikke påstå at dette er noe stort "tilbud" siden det er Lite-versjonen. Denne ble vel solgt for 2222,- på Black Friday mener jeg. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Det gikk tydeligvis fort i svingende hos platekompaniet også. Bestilte 9 filmer men kun 8 kom, de glemte Harry potter boksen. I tillegg sendte de The hobbit extended versjon uten 3D når jeg bestilte med 3D. Men men, satser på de er greie og ha med å gjøre angående feil leveranse. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1481190304 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Fikk kansellert en ordre fra CDON etter BF og spurte dermed om dekningskjøp, men fikk bare dette til svar I detta fall hänvisar vi till våra köpvillkor som du kan läsa via denna länk http://cdon.no/kundeservice/kj%C3%B8p-_og_leveransevilk%C3%A5r/ Där framgår att CDON reserverar sig för eventuell slutförsäljning. Vi beklagar att varan var slut, men ytterligare kompensation kommer inte att utgå. Har jeg noe å komme med?Er en ubetydelig ordre sånn sett, men var en bra pris på produktet Har fått alt det andre jeg bestilte Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 De skriver jo selv at bindende avtale er inngått når bestillingsbekreftelse er inngått. Har du fått bestillingsbekreftelse? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Jepp, fått ordrebekreftelse på alle varene og varen var oppgitt som "på lager" ved bestilling Endret 8. desember 2016 av Brattus Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Da kan jeg ikke skjønne annet enn at det er inngått en bindende avtale. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Spørs om CDon kansellerte eller om kunde kansellerte, uklart her oppklart lengre ned Endret 8. desember 2016 av Dubious Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Alle kjøp via nettbutikken er vel bindende? Dessverre er det ingen som tørr å matche Elkjøp på sine kundegoder. Har de siste årene gått mer og mer på Elkjøp fordi det er enklere, selv om kunnskapen ikke alltid er den beste (noe jeg ofte opplever hos nettbutikker også!). Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Det er CDON som har kansellert en del av orderen min, har fått 8/9 varer. Får høre hva de sier Edit:Fikk mail med dem den 6/12 om at varen var sluttsolgt hos leverandør, sjekket selgeren sine nettsider nå og der står det varen er på lager. Så tror ikke CDON er helt ærlige i denne situasjonen, men nå er det ikke nytt at CDON ikke er særlig kundevennlige. Endret 8. desember 2016 av Brattus Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) . Endret 8. desember 2016 av Brulejus Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 En avtale er da vitterlig bindende når man har fått ordrebekreftelse? Tek skriver:"Nå har dere en juridisk bindende avtale. Men hva om nettbutikken ikke ønsker å levere varen pga trykkfeil i tilbudet, eller ikke kan levere varen pga at den er utsolgt? Slike forhold er nettbutikkens risiko, og skal ikke gå ut over deg. Om det er en trykkfeil, kan du kreve varen utlevert etter tilbudet med mindre du forstod eller burde ha forstått (det er åpenbart) at det var en feil. Det skal svært mye til for at forbrukere "burde forstå" at det er en feil. Om varen er utsolgt, kan du likevel kreve varen utlevert innen "rimelig tid". Om de ikke klarer dette, kan du reklamere."http://www.tek.no/artikler/juss_paa_nett/21903/5 Så lenge ikke man har gjort et kjøp til en latterlig lav pris der man burde skjønt at prisen var feil er avtalen bindende. Hvis de ikke klarer å levere produktet tror jeg man kan kreve at du kan kjøpe det et annet sted og få erstattet mellomlegget(?).Ikke gi deg! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Da fikk jeg ny oppdatering i fra cdon angående ordren min i dag. De kan tidligst levere i begynnelsen av 2017. Greit nok det,bare å vente da. Spurte om de ikke kunne sende ut varen i en annen farge siden de har den på lager da. Det var ikke noe problem, måtte bare avbestille å bestille varen på nytt, men da til full pris og ikke BF pris. Med andre ord med enn dobbel pris om jeg gjør det på den måten. Det er CDON som har kansellert en del av orderen min, har fått 8/9 varer. Får høre hva de sier Edit:Fikk mail med dem den 6/12 om at varen var sluttsolgt hos leverandør, sjekket selgeren sine nettsider nå og der står det varen er på lager. Så tror ikke CDON er helt ærlige i denne situasjonen, men nå er det ikke nytt at CDON ikke er særlig kundevennlige. Hvilken vare er det snakk om? Kanskje vi venter på samme ting? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hva slags sjappe er CDON egentlig? Virker som tidenes mest useriøse nettbutikk. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå