Lami Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Litt snaks jeg har fått så langt: hentet denne i dag: 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Pakken min fra komplett er ikke sendt enda. Har dere fått fra Komplett? Jeg bestilte PC i deler for 10k på black friday. Hører rykter om at folk som har bestilt etter meg har fått pakkene sine, stemmer dette? Lenke til kommentar
traveler89 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hva ble det på folk da? Kjøpte selv Philips X2, Bosch 10.8 volt skrutrekker og Makita vinkelsliper til gode priser. Var vel egentlig bare X2 som var sånn skikkelig tilbud da, men likevel mye som er verdt å kjøpe. Det ble veldig mye SAMSUNG NV73J9770RS/ 3 x Philips X2 3 x Geneva aerosphere large Huawei p9 Logitec g502 Steelseries apex800 Xbox one s m/FIFA iPad pro 12,9 128 GB Asus strix geforce GTX 1080 Samsung EVO 750 500 GB Seagate personal Cloud 8tb Tom tom runner sportsklokke 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Pakken min fra komplett er ikke sendt enda. Har dere fått fra Komplett? Jeg bestilte PC i deler for 10k på black friday. Hører rykter om at folk som har bestilt etter meg har fått pakkene sine, stemmer dette? Kjøpte deler for 16k, fikk sporingsnummer på torsdag men er ikke hentet hos komplett enda Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Det ble veldig mye SAMSUNG NV73J9770RS/ 3 x Philips X2 3 x Geneva aerosphere large Huawei p9 Logitec g502 Steelseries apex800 Xbox one s m/FIFA iPad pro 12,9 128 GB Asus strix geforce GTX 1080 Samsung EVO 750 500 GB Seagate personal Cloud 8tb Tom tom runner sportsklokke Holy sheit so much Hvorfor kjøper du flere av enkelte ting? Passerte vel fort 30 lapper med den listen den, rødglødende mastercard du nå tenker jeg Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Har dere lakt inn siste firmware? Både på tv og lydplanke? Hvordan oppgraderes FW på planken? Lenke til kommentar
traveler89 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Det ble veldig mye SAMSUNG NV73J9770RS/ 3 x Philips X2 3 x Geneva aerosphere large Huawei p9 Logitec g502 Steelseries apex800 Xbox one s m/FIFA iPad pro 12,9 128 GB Asus strix geforce GTX 1080 Samsung EVO 750 500 GB Seagate personal Cloud 8tb Tom tom runner sportsklokke Holy sheit so much Hvorfor kjøper du flere av enkelte ting? Passerte vel fort 30 lapper med den listen den, rødglødende mastercard du nå tenker jeg kjøpte 2 x2 til meg selv og 1 i julegave. kjøpte to til meg selv fordi fordi jeg pendler mellom 2 bosteder. de 3 geneva aerosphere skal bli et multiroms system. merker det veldig godt på bankkontoen 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Har dere lakt inn siste firmware? Både på tv og lydplanke? Hvordan oppgraderes FW på planken? Vet ikke på den lydplanken, men på min Samsung planke la jeg siste FW fil på en minnepenn og plugga i planken, så fikset den alt selv når jeg slo den på. Les på nettsiden til produsenten. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Jaggu ble mitt sendt ei uke før forventet Julaften hver uke nå framover. Lenke til kommentar
tangenfoto Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Bestilte Bose QC35 fra Milrab (via Lets deal) torsdag 24. Leste ikke vilkårene godt nok så jeg oppdaget ikke at det var ca. 14 dagers leveringstid før jeg sendte dem en mail og de opplyste meg om det.Fair nok det, men torsdag 1.12 skrev de at de ville sende avgårde pakken min i løpet av fredag 2.12. Nå har både fredag, lørdag og mandag gått og jeg har ikke fått noe melding om at pakken er sendt... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Om prisen var god, tåler man som regel litt venting, selv om ting egentlig aldri kan gå fort nok når man venter på noe godt Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Ser ut til å bli lang ventetid for min del også. cdon har solgt flere enheter enn de hadde på lager, så nå aner de ikke når varen er forventet tilbake på lager. Spøker med andre ord for den ene julegaven jeg planla. Lenke til kommentar
shaizemaria Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 venter forsatt på varer fra komplett, er ikke sendt inn enda, bare plukket siden black friday.... satt og håpet på at det skulle skje noe idag når jeg sendte melding på fredag til komplett, men lite har skjedd enda, håper det bare kommer frem før jul siden det er julegaver... men dette var ikke noe imponerende fra komplett sin side, trodde dem va top notch på levering og slik, prisen er dem ikke best på såfall. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Komplett Apotek er vel samme lager de sendes fra? Fikk mitt fra Komplett Apotek veldig kjapt, mens moren min som bestilte der og rundt samme dag, har ikke fått sitt ennå. Jeg tror det varierer, men hvorfor det varierer vet jeg ikke. Ganske rart noe blir sendt kjapt, mens annet kan ta en uke+ ... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Tviler at Komplett Apotek har samme lager som Komplett, da Apotek sendte varene nesten med en gang (Bestilt natt til Lørdag, mottatt på Mandag) Komplett klarte ikke levere og har uansett bestemt meg for å utsette oppgradering av PC og heller nedbetale lån og spare til Webasto Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Ser ut til å bli lang ventetid for min del også. cdon har solgt flere enheter enn de hadde på lager, så nå aner de ikke når varen er forventet tilbake på lager. Spøker med andre ord for den ene julegaven jeg planla. Det er i alle fall en mye bedre mange andre bedrifter som blir klaget på i denne tråden. Bedre å få informasjon om at de dessverre ikke vet, enn at man stadig får nye lovnader som ikke har noe rot i virkeligheten. Selvfølgelig synd at det ble sånn, men det kan jo skje med ekstremt ordretrykk. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 venter forsatt på varer fra komplett, er ikke sendt inn enda, bare plukket siden black friday.... satt og håpet på at det skulle skje noe idag når jeg sendte melding på fredag til komplett, men lite har skjedd enda, håper det bare kommer frem før jul siden det er julegaver... men dette var ikke noe imponerende fra komplett sin side, trodde dem va top notch på levering og slik, prisen er dem ikke best på såfall. Der va min pakke ferdig pakket. Status nå er bare en pakkesporing. Bestilte 23:50 på black friday. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Går fint an å gi det som gave selv om det ikke har kommet Pakk inn et bilde av gjenstanden, har blitt gjort flere ganger i familien av ting som enten ikke rakk fram i tide eller av ting som er for store Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Går fint an å gi det som gave selv om det ikke har kommet Pakk inn et bilde av gjenstanden, har blitt gjort flere ganger i familien av ting som enten ikke rakk fram i tide eller av ting som er for store Samme her. Det er ganske gøy faktisk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) iPhone 7 fra CDON havnet på den lokale Bunnpris i dag, fikk hentemelding 1 minutt etter jeg satt meg ned på skiftbussen til jobb Så da blir det en trivelig dag i morgen om ikke annet Endret 6. desember 2016 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå