Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått alle varene fra komplett og nuforce udac3 var verdt pengene, stor forskjell i lyden.Heldigvis var det andre headsettet av Fidelio x2 jeg fikk, balanserte og lik lyd på begge venstre/høyre. Får se hvordan den tar seg ut av korgen 100m som fortsatt ventes her å bli levert imorgen. 

Lenke til kommentar

Suger at Komplett plutselig er så ufattelig trege. Køsystemet de snakker om er tydeligvis bare bullshit :p jeg som hadde håpet å få oppgradert maskinen i helgen, men ser dårlig ut.. :(

Neste gang får du bestille til full pris, så får du nok datamaskinene raskere ;)

Så hva er best for deg?  :green:

Lenke til kommentar

Om noen ønsker å selge sin Korg etter hvert, så send gjerne en PM om du har en litt mer artig pris enn denne karen :p

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=86877187

Garantert en som holder til i denne tråden. Frekt er det ikkje, det er jo vanlig at folk vil tjene penger om man gjør veldig gode kjøp. De som mener det er frekt er bare misunnelige på at de var treige og ikkje fulgte med i timen :p

Jeg kjøpte også DAC, men det var bare for å teste den. Langt ifra sansynlig at jeg kommer til å beholde den, siden jeg har bedre saker hjemme.

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke problemet. Den DACen er ikke kommet ut bra i tester engang. Ser ikke hypen rundt Korg bare fordi en linket til den og var nedsatt, så er det must-have? Er andre dacer som er bedre til samme pris. Fatter ikke interessen rundt en middelmådig DAC som var bra nedsatt. Men men.

Uansett, ditto Nizzen. "Jævlig frekt en kjøpte en mye nedsatt middelmådig dac og selger dyrt for slik praksis er det ingen steder". Jeez kjøp deg en bedre for samme pengene, eller vent til tilbud, omfg.

Endret av Lami
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror også at den som selger DAC`en er en som har funnet tilbudet i denne tråden.

Forøvrig enig at det er umoralsk å kjøpe inn bare for å selge videre, men det betyr ikke at jeg ikke har forståelse for at noen velger å gjøre det for å tjene enkle penger. Det er tross alt en svært enkel måte å tjene penger på uten noen form for risiko med 60-80 dagers åpent kjøp.

Lenke til kommentar

Om noen ønsker å selge sin Korg etter hvert, så send gjerne en PM om du har en litt mer artig pris enn denne karen :p

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=86877187

Garantert en som holder til i denne tråden. Frekt er det ikkje, det er jo vanlig at folk vil tjene penger om man gjør veldig gode kjøp. De som mener det er frekt er bare misunnelige på at de var treige og ikkje fulgte med i timen :p

Jeg kjøpte også DAC, men det var bare for å teste den. Langt ifra sansynlig at jeg kommer til å beholde den, siden jeg har bedre saker hjemme.

Bare å sende den min vei da i tilfelle :p

Lenke til kommentar

Da har jeg fått alt jeg bestilte.

Tv, telefon og soundbar fra Expert , blu rays fra cdon, NAS 8tb fra lefdal.

Kommer nok til å levere tilbake / selge NASen og kjøpe shield TV 500 GB I stedet. Holder nok for meg.

Fikk mi box fra AliExpress I dag også (bestilt på 11.11 salget).

Godt fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...