Gå til innhold

Battlefield 1 på PS4 et par spm....

Mazeking

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å kaste health packs når jeg spiller som medic. Innimellom kommer det opp Press R1 to thow health packs. Trykke da på R1 uten at det skjer en dritt. Er det da sånn at jeg da kan droppe disse hvor som helst? Veit da pokker hva jeg gjør galt som medic eller for den saks skyld support nå jeg skal kaste ammo Skal man "tappe" eller holde R1 inn for å droppe ammo på Conquest brettene?

Et annet irriternde problemer er at man enkelt ganger kan tenke seg å bytte sete eller "sykle" gjennom ledige plasser i et kjørtetøy. Hva er knappen for å bytte plass i et kjøretøy?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter litt med å kaste health packs når jeg spiller som medic. Innimellom kommer det opp Press R1 to thow health packs. Trykke da på R1 uten at det skjer en dritt. Er det da sånn at jeg da kan droppe disse hvor som helst? Veit da pokker hva jeg gjør galt som medic eller for den saks skyld support nå jeg skal kaste ammo Skal man "tappe" eller holde R1 inn for å droppe ammo på Conquest brettene?

Et annet irriternde problemer er at man enkelt ganger kan tenke seg å bytte sete eller "sykle" gjennom ledige plasser i et kjørtetøy. Hva er knappen for å bytte plass i et kjøretøy?

D-pad venstre for å kaste medkits overalt. X for å bytte mellom plasser i kjøretøy.

Lenke til kommentar

Kan også være D-pad høyre avhengig av hvilken plass du har satt medic bag på. Når du velger class (evt. når du customizer classen i menyen) kan du trykke trekant for å velge hvilke våpen og perks du vil ha med deg.

En ting er sikkert, er du medic skal du for pokker hive ut medic bags og gjenopplive folk. Alle hater medicer som ikke gjør jobben sin.. :p

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

R1 funksjonen gjelder når du har en annen spiller i siktet mener jeg.

Thanks! Det var den som gjorde meg så jævelig forvirra... Noen som har peil på hvor nært eller tett jeg må være på denne spilleren?

kan jeg på noen måte se folk som skriker på Medic? Får de noe eget symbol på kartet eller over holdet? Kan man i det hele tatt skrike på Medic og Ammo?

Lenke til kommentar

Spiller en del som support og bruker mortar/bombekaster. Default er gamepad venstre plasserer ut denne. Folk er ikke alltid så flinke til å spotte, men den er konge for å få oversikt over et brett før man skal bevege seg framover. Ser hvor folk løper når bomba er mot målet. 

Det største problemerer dog når man har lyst til å flytte på mortarten. Det virker som det er en eller annen "tidsstraff" på å flytte mortar, at man ikke får lov til å sette den ned et nytt sted før det har går en del sekunder. Har prøvd å google dette uten å bli helt klok.

Om folk er litt noob på å kjøre tanks og står stille er den helt insane med HE shells.... Funker bra på toget også i jungelen med HE shells. 

Tror dessverre HE shells ble litt nerfet i siste patch... Hadde noen heftige kills tidligere i kveld så er jammen ikke sikker

Lenke til kommentar

spilte på hardcore for første gang i dag. Var litt snodig affære i starten. Man får vel igen melding der om det var en selv som fikk kill eller ei? Fiendene detter bare i bakken når de blir skutt. Var jo bare å glemme å bruke bombekaster når man ikke kan spotte. 

Litt forvirrende også hvem som var motstander. Jeg TROR at alle på laget har en blått symbol over hodet men fienden ikke har noe symbol .Gønna løs og folk falt som fluer, men ble litt engstelig for at det var "friendly fire on" og at jeg hadde drept noen på mitt eget lag. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...